loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 290 سه شنبه 19 اسفند 1399 نظرات (0)
اگر به گروه های مخفی اعتقاد ندارید، در این مورد به زودی یک PDF کوتاه خواهیم ساخت و لینک آن را در این قسمت درج می کنیم. این موضوع ربط بسیار مهمی دارد با اینکه کوین ترودو کیست و چه آموزش هایی میخواهد به شما بدهد پس لطفا دقت کنید.
اگر نگاهی تاریخی از چند هزار سال پیش تا الان به جامعه داشته باشیم میبینیم که همیشه افرادی بودند که ثروت عظیمی را در دست داشته اند و نسل به نسل این ثروت منتقل می شود، این افراد خود را برتر می دانند! اکثر آنها معتقد اند که فقط خودشان لیاقت این ثروت های بزرگ هستند و به خودشان پسوند ژن خوب را هم می دهند، جالب است بدانید که از ترامپ در همین باره سوال می شود که چطور آنقدر خوب پیشرفت کردید و از همین عبارت ژن برتر استفاده می کند.
تاحالا از خودتان پرسیده اید که :
  • چطور بعضی افراد از ۰ به ۱۰۰ می رسند؟
  • چطور بعضی افراد در ۳ سال راه ۳۰ ساله را می روند؟
  • چرا پولدار های واقعی هر روز پولدار تر می شوند؟
  • چرا میلیاردر های بزرگ راجب موفقیت و پول کتاب یا سمینار برگذار نمی کنند؟
آنها دنبال رقیب نیستند!​
ابتدا جواب سوال آخر را می دهم، توجه کرده ایید که پولدار های واقعی مانند بیل گیتس، مارک زاکربرگ، ترامپ، وارن بافت و… درباره موفقیت و پولدار شدن کتابی ننوشته اند؟!! اگر هم کتابی درباره آنها وجود دارد، نویسنده آن کتاب خودشان نیستند بلکه بر اساس مصاحبه ها و سایر سخنان آنها یک کتاب نوشته شده اما واقعا جواب این سوال میتواند کل نگرش شما را به زندگی تغییر دهد!
این مسئله به بررسی بازی و یادگیری در محیط های آموزشی می پردازد. در حالی که بازی همیشه به عنوان یک امر اساسی در یادگیری مورد توجه قرار گرفته است ، اما کارهای تجربی برای توضیح و توجیه این موقعیت بسیار کم است ، حتی اگر نمای جهانی در سطح جهانی وجود داشته باشد. این مسئله امیدوار است که راهی برای اصلاح این عدم تعادل پیش رود. بیشترین مشارکت ها مربوط به سالهای اولیه بین 3 تا 8 است. (PsycINFO Database Record (c) 2012 APA ، کلیه حقوق محفوظ است)
بله، آنها دنبال رقیب نیستند. اکثر افرادی که راز واقعی جذب هرچیزی را می فهمند نمیخواهند تمام عموم مردم از آن خبر داشته باشند، آنها خودشان را برتر می دانند و خود را لیاقت ثروت های میلیارد دلاری و پادشاهی میدانند. میلیاردر های واقعی هر روز پولدار تر می شوند، بیل گیتس در سال ۲۰۱۷ (اگر اشتباه نکنم)، میلیارد ها دلار را صرف امور خیریه کرد اما در سال بعدی باز هم در صدر جدول ثروتمندترین افراد جهان قرار داشت! امکان ندارد شما چنین افرادی را ببینید که یک روز ورشکسته شوند و تا الان هم چنین چیزی دیده نشده.
گروه فراماسون، برادر هود، ایلومیناتی و…
درباره گروه فراماسون همین الان میتوانید این مقاله را در ویکی پدیا بخوانید، درباره وجود گروه های مخفی هیچ شکی نیست و ما نمیخواهیم زیاد وارد این بحث شویم، فقط در همین حد توضیح دهیم که کوین ترودو عضو گروه برادر هود بود که وظیفه این گروه کشف اسرار قوانین جهان هستی و آموزش آن بود، کتاب ها و مطالبی که در این گروه ها گفته می شود در هیچ جای اینترنت پخش نخواهد شد و فقط اعضای این گروه می توانستند آن ها را مطالعه کنند و بخوانند.
ظرفیت یادگیری از نظر کوین ترودو
کوین به شما نمی گوید فقط مثبت اندیش باشید و مدیتیشن کنید تا پول و خوشبختی سرازیر شود! نه! درست است که در کتابش راز های شگفت انگیزی را در میان می گذارد اما اکثر سخنان آن کاملا منطقی هستند به طوری که حتی افرادی که قانون جذب را قبول ندارند هم نمی توانند این سخن ها را رد کنند.
برای مثال کوین می گوید فراموش نکنید که رهبران همیشه در حال مطالعه هستنند، کوین یه بحث علمی خیلی مهم را در این قسمت بیان می کند و آن هم مربوط به کانال های نورنی است، برای مثال شما ۱۰ سال است عادت کرده ایید که کتاب نخوانید و کانال های نورونی کتاب خواندن در مغز شما وجود ندارد و به احتمال زیاد کانال های منفی زیادی بخاطر جامعه و افکار اشتباه آن در مغزتان ساخته شده است.
خوشبختانه اگر چند ماه برای مثال فقط روزانه چند صفحه کتاب بخوانید، این کانال های نورونی برای شما ساخته می شود و اینکار تبدیل به عادت می شود. برای مثال کسانی که می خواهند بدنسازی را شروع کنند در چند ماه اول شاید به زور اینکار را انجام دهند اما بعد از یک سال اگر حتی یک روز ورزش نکنند احساس بدی دارند و انگار چیزی از زندگی آنها کم شده.
یادگیری فرآیند کسب درک ، دانش ، رفتار ، مهارت ، ارزش ، نگرش و ترجیحات جدید است . [1] توانایی یادگیری توسط انسان ها ، حیوانات و برخی ماشین ها وجود دارد . همچنین شواهدی برای نوعی یادگیری در گیاهان خاص وجود دارد . [2] برخی یادگیری فوری است، ناشی از یک رویداد واحد (به عنوان مثال در حال سوخته یک گرم اجاق) ، اما مهارت و دانش زیادی از تجربیات مکرر جمع می شود. تغییرات ناشی از یادگیری غالباً یک عمر طول می کشد و تشخیص مطالب آموخته شده به نظر می رسد "گم شده" از آنچه قابل بازیابی نیست دشوار است. [3]
یادگیری انسان از بدو تولد آغاز می شود (حتی ممکن است قبل از شروع آن باشد [4] ) و در نتیجه تعاملات مداوم بین افراد و محیط آنها تا زمان مرگ ادامه دارد. طبیعت و فرایندهای درگیر در یادگیری در بسیاری از زمینه ها از جمله مورد مطالعه روانشناسی آموزشی ، عصب ، روانشناسی تجربی ، و آموزش و پرورش . تحقیقات در چنین زمینه هایی منجر به شناسایی انواع مختلف یادگیری شده است. به عنوان مثال ، یادگیری ممکن است در نتیجه عادت ، یا شرطی سازی کلاسیک ، شرطی سازی عملیاتی یا در نتیجه فعالیت های پیچیده تری مانند بازی انجام شود، فقط در حیوانات نسبتاً باهوش دیده می شود. [5] [6] یادگیری ممکن است آگاهانه یا بدون آگاهی آگاهانه رخ دهد . یادگیری اینکه نمی توان از یک اتفاق منفی اجتناب کرد و نمی توان از آن فرار کرد ، می تواند منجر به وضعیتی شود به نام درماندگی آموخته شده . [7] شواهدی برای یادگیری انسان رفتاری وجود دارد که پیش از تولد ، که در آن عادت کرده است به عنوان اوایل 32 هفته به مشاهده شده است بارداری ، نشان می دهد که سیستم عصبی مرکزی است به اندازه کافی توسعه و در ابتدا برای یادگیری و حافظه بسیار در اوایل رخ می دهد توسعه . [8]
چندین نظریه پرداز به عنوان نوعی یادگیری به بازی روی آورده اند. کودکان با دنیا آزمایش می کنند ، قوانین را یاد می گیرند و تعامل را از طریق بازی یاد می گیرند. لو Vygotsky موافقت می کند که بازی برای رشد کودکان مهم است ، زیرا آنها با انجام بازی های آموزشی از محیط خود معنی می گیرند. از نظر ویگوتسکی ، بازی اولین شکل یادگیری زبان و ارتباطات و مرحله ای است که کودک شروع به درک قوانین و نمادها می کند. [9]
البته کوین ذهنیتی برای شما می سازد که بتوانید از همان اول به راحتی هر کاری که می خواهید را شروع کنید، حرف های کوین دیدگاه های شما را عوض می کند، بدون نیاز به دیدن ویدیو های انگیزشی هر روز انگیزه شما بیشتر می شود زیرا با راهکار هایی شما را رو به رو خواهد کرد که چند ها قرن است در حال اجرا توسط افراد ممتاز جامعه است.
کوین ترودو در کتاب خود می گوید ظرفیت یادگیری همان چیزی است که اگر متوقف شود، پیشرفتتان متوقف می شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 4,484
  • بازدید کلی : 38,672