loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 138 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

من خودم را فردی سالم می دانم. من به طور منظم ورزش می کنم ، وعده های غذایی متعادل با مقدار زیادی میوه و سبزیجات می خورم ، مقدار زیادی آب می نوشم و هر شب 7-8 ساعت می خوابم.

آیا من یکی از سالم ترین افراد جهان هستم؟ نه با یک شوت از راه دور. من یک نگرانی مداوم هستم ، بیش از حد قهوه می نوشم ، خودم را بیش از حد کار می کنم ، و اجازه می دهم گرایش های کمال گرایی من گاهی اوقات من را کنترل کند.

من در یک سفر مستمر و مادام العمر هستم تا فردی سالم تر ، متناسب ، قوی تر و بهتر از روز قبل شوم ، درست مثل اکثر شما.

برای اینکه از نظر روحی و جسمی قویتر شوید ، باید تحقیقات خود را انجام دهید. شما باید رشد کنید ، یاد بگیرید ، پیشرفت کنید و برای تغییر باز باشید. یک مکان عالی برای شروع مطالعه عادات برخی از افراد سالم در جهان است. بنابراین ، این دقیقاً همان کاری است که من انجام دادم.

سه عادت زیر در بین افراد فوق العاده سالم مشترک است. پس از آگاهی از آنها ، می توانید برای تغییراتی که ممکن است در سبک زندگی خود ایجاد کنید الهام بگیرید تا سالم ترین و شادترین خود را پیدا کنید.

1. آنها این دو نوع فعالیت بدنی را انجام می دهند.

اکثر مردم درک می کنند که ورزش منظم برای تقویت سلامت و تناسب اندام شما بسیار مهم است. با این حال ، شاید آنچه مهمترین است نوع و مدت ورزش است که انجام می دهید.

مطابق با دستورالعمل های فعالیت بدنی 2018 برای آمریکایی ها ، نسخه 2 :

"بزرگسالان برای بهبود سلامتی فعالیت هوازی و تقویت عضلات خود باید هر هفته دو نوع فعالیت بدنی انجام دهند."

علاوه بر این ، توصیه می شود هر هفته حداقل 150 دقیقه ورزش هوازی با شدت متوسط ​​یا 75 دقیقه ورزش هوازی با شدت شدید ، همراه با دو روز تمرین قدرتی در هفته انجام دهید .

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دو مثال زیر را ارائه می دهد:

پیاده روی سریع به مدت 150 دقیقه در هر هفته (یعنی 30 دقیقه در روز ، 5 روز در هفته) و فعالیت های تقویت عضله در 2 یا بیشتر روزهای هفته که همه گروه های اصلی عضلانی را کار می دهد

هر هفته 75 دقیقه آهسته دویدن یا دویدن و فعالیتهای تقویت عضله در 2 یا بیشتر هفته که همه گروه های اصلی عضلانی را کار می دهد

من سالها از دویدن لذت برده ام و هنوز هم تا امروز شش یا هفت بار در هفته می دوم. متأسفانه من تقریباً با تمرینات قدرتی سازگار نبوده ام.

شواهد واضح است که هر دو مورد برای تبدیل شدن به سالم ترین و متناسب ترین فرد خود لازم هستند ، بنابراین من اخیراً بیشتر بر روی بلند کردن منظم وزنه ها تأکید کرده ام. طی یک ماه گذشته هر هفته دو تا سه بار بلند شده ام و قبلاً متوجه تفاوت در قدرت و تناسب اندام کلی ام شده ام.

نکته جالب در اینجا این است که اگر برنامه فعلی شما فقط شامل تمرینات قلبی یا تقویت عضلات است ، ممکن است بخواهید کارها را تغییر دهید و انجام هر دو کار را در نظر بگیرید تا به یک فرد کاملاً گرد ، قوی و سالم تبدیل شوید.

2. آنها این غذای خاص را روزانه می خورند.

بیشتر بچه های جوان سبزیجات را دوست ندارند ، به خصوص سبزیجات مانند اسفناج ، کلم بروکلی و جوانه بروکسل.

وقتی جوان بودم ، ابتدا آنها را می خوردم تا از بشقابم بیرون بیایم و به سمت تمام غذایی که می خواهم بخورم بروم. اکنون ، من واقعاً سبزیجات را دوست دارم ، و مشتاقانه منتظر خوردن آنها با هر وعده غذایی هستم.

خوشبختانه ، این یک عادت فوق العاده سالم است ، زیرا ویتامین K موجود در سبزیجات سبز برگ مانند اسفناج ، کلم پیچ و قلاده ها با کاهش افت شناختی مرتبط است.

به طرز تکان دهنده ای ، حتی یک مطالعه نشان داد که :

"خوردن سبزیجات برگ سبز می تواند سن مغز را حدود یازده سال کاهش دهد."

نکته قابل توجه در اینجا این است که سبزیجات برگ سبز و سرشار از ویتامین K باید برای سلامتی بیشتر در رژیم غذایی شما ضروری باشند. من اسفناج اضافی را مخلوط می کنم و مخلوط می کنم و آن را در اسموتی هایم می ریزم یا آن را تفت می دهم و به یک توفو یا بوریتو اضافه می کنم. نکته قابل توجه در سوت کردن این است که خوردن حجم بیشتری از آن راحت تر است زیرا بسیار پژمرده می شود.

3- آنها وقتی خوشحال نیستند لبخند می زنند.

حالا ممکن است این یکی دیوانه به نظر برسد ، اما در واقع در شرایط مختلف کار می کند. حتی در صورت عدم رضایت می توانید از لبخند زدن بهره مند شوید.

طبق گفته های اسکات ویس ، فیزیولوژیست ورزشی و مربی ورزشی ، CSCS. ،

"لبخند زدن در صورت استفاده صحیح از ارزشمندترین حرکت انسان است ... افراد خوشحال 40 تا 50 بار در روز لبخند می زنند ... یک فرد عادی فقط 20 بار این کار را می کند. هنوز بهتر؟ می توانید آن را جعل کنید تا اینکه آن را درست کنید: به راحتی لبخند بزنید حتی اگر واقعاً احساس نمی کنید که می تواند باعث ایجاد و تداوم روحیه خوب و شیمی خوب شود. "

بنابراین ، در واقع لازم نیست در لحظه لبخند زدن احساس خوشبختی کنید تا از مزایای تقویت روحیه که منجر به شادی بیشتر و سلامتی بیشتر می شود ، بهره مند شوید.

من متوجه می شوم که این استراتژی مخصوصاً وقتی خسته و بی انگیزه هستم بسیار مفید است. من تصدیق می کنم که در کجا فکر می کنم ، اما به هر حال لبخند می زنم ، و بلافاصله کمی بهتر می شوم.

نکته جالب در اینجا این است که خوشبختی برای سلامتی مطلوب کلیدی است ، و این احساسی است که شما می توانید آن را به روشهای ساده و در عین حال معنی دار مانند یادآوری نفس کشیدن و لبخند زدن ادامه دهید.

افکار نهایی

برای داشتن یک زندگی باورنکردنی ، سالم و شاد لازم نیست کاملاً عالی باشید. شما به سادگی باید بهترین کار خود را روز به روز انجام دهید و از اشتباهات خود درس بگیرید.

من ممکن است سالم ترین فرد جهان نباشم ، اما با اطمینان می توانم بگویم که من از 5 سال پیش به مراتب سالم ترم.

هنگامی که شما بیشتر از پیشرفت به جای کمال تمرکز داشته باشید ، در این روند لذت خواهید یافت که در نهایت به شما در ایجاد عادت های سالم برای دستیابی به نتایج پایدار کمک می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 4,487
  • بازدید کلی : 38,675