loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 127 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

من از نوجوانی در بورس سرمایه گذاری کردم. من همه استراتژی های کتاب را امتحان کرده ام. من به اندازه کافی اشتباه کردم که چندین جلد را نوشتم. در این مقاله ، من به طور خلاصه دو نتیجه جمع آوری سهام را که به دست آورده ام ارائه می دهم. اگر 32 سال پیش به این دو سبک سرمایه گذاری اکتفا می کردم ، احتمالاً چندین برابر امروز میلیونر می شدم.

یکی از چیزهای زیبا در مورد انتشار یک میلیونر که متفکرانه تصور و ساخته شده است 

بن لو فورت

، این است که ما تمایل داریم برای مشکلات مالی شخصی اصلاحاتی را تجویز نکنیم.

نویسندگان زیادی را در این بستر تبلیغاتی نخواهید دید. به شما گفتن ، فقط یک راه برای انجام کاری وجود دارد. شما قطعاً توصیه های ویژه سهام را پیدا نخواهید کرد.

به همین دلیل کسب یک میلیونر (به نظر فروتنانه من) به بهترین منبع مالی شخصی و اطلاعات سرمایه گذاری - بصورت آفلاین و آفلاین - تبدیل شده است. همین امر برای قسمتهای بزرگ متوسط ​​است. گروه های متنوعی از افراد با پیشینه ها و تجارب بی شمار و به اشتراک گذاری داستان های خود. این - نه نسخه های دگماتیک - بر روابط مردم با پول تأثیر می گذارد. این توصیه نیست بیشتر شبیه به اشتراک گذاشتن دوستان است.

در این زمینه ، من قصد ندارم سهام منفرد را توصیه کنم. در عوض ، من چارچوب های فوق العاده ساده و انعطاف پذیری را که برای ساخت سبد سهام خود استفاده می کنم ارائه می دهم.

من چندین مقاله متوسط ​​در مورد سهام پرداخت سود سهام نوشته ام:

3 دلیل برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری برای رشد سود سهام

سبک سرمایه گذاری خود را با شخصیت خود مطابقت دهید

 

بسیاری از ما هدف ایجاد جریاناتی با درآمد پایدار (نه منفعل) را داریم. در حالی که کار طول می کشد ، هیچ راهی بهتر از سرمایه گذاری برای رشد سود سهام وجود ندارد. درآمد منفعل نیست زیرا شما مجبورید کار را انجام دهید. این درآمدی است که برای آن تحمل می کنید. در مقطعی ، اگر تصمیم بگیرید یا نیاز داشته باشید ، می توانید از این درآمد ، به طور کامل یا جزئی ، زندگی کنید.

بنابراین این چارچوب شماره یک است: یک استراتژی سرمایه گذاری برای رشد سود قطعی. شما می توانید در مورد اصول و موارد زیر در مقاله های من و سراسر اینترنت بخوانید.

برخی از سهامهایی که به عنوان سرمایه گذار رشد سود انتخاب می کنید نیز در چارچوب شماره دو قرار می گیرند. این یک نسخه پیشرفته از مدیر معروف صندوق پیتر لینچ است که آنچه شما استراتژی می دانید را خریداری می کند:

از خود بپرسید: آیا می توانم شرکت را آنالیز کنم؟ همه فکر خوبی درباره کار مک دونالد دارند. اما تجزیه و تحلیل شرکت های بیوتکنولوژی یا شرکت های نرم افزاری رایانه ای دشوار است. بنابراین از خود بپرسید: آیا در مورد شرکت چیزی می دانید؟ چه چیزی می توانید به ریاضیات اضافه کنید؟ لبه داری؟

شما می توانید یک قلب شناس مداخله ای باشید و یک پمپ قلب بگذارید. شما می گویید ، وای ، این واقعاً یک موفقیت باورنکردنی است ، جلوگیری از شوک ، ارائه پشتیبانی همودینامیکی. شما در واقع در اتاق عمل هستید و این راه پیشرفت را پیش روی بیشتر مردم می بینید. این یک لبه است شما به چیزی نیاز دارید

آنچه را که می دانید در ادبیات مالی و سرمایه گذاری شخصی خود داشته است ، بخرید. می گویم حدود ده سال پیش اوج گرفت. من همیشه مشکلی داشتم که چگونه بیشتر نوشتن در این زمینه خرید آنچه شما می دانید ساده است.

اینطور بود ، شما به استارباکس می روید ، دوست دارید ، همیشه شلوغ است ، بنابراین سهام را بخرید. این برای شما عالی بود اما تصمیمی از این قبیل مستلزم تجزیه و تحلیل آگاهانه است. اگر همین کار را با Sears انجام داده بودی ، امروز پیچیده می شدی.

در اینجا مثالی از زندگی من وجود دارد که منظور من را نشان می دهد.

من در لس آنجلس زندگی می کنم. قبلاً در سانفرانسیسکو زندگی می کردم. من همچنین دوست دارم فکر کنم که من یک یا دو چیز راجع به شهرها ، مسکن و الگوهای مدرن مهاجرت شهری می دانم.

با وقوع همه گیری ، سهام شرکت های صاحب و اجاره آپارتمان های لوکس در مکان هایی مانند لس آنجلس و سانفرانسیسکو ( صندوق های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ) ضربه بزرگی دیدند . من مایل هستم این ادعا را مطرح كنم كه شهرها برمی گردند و آپارتمان های سطح بالا از هر زمان دیگری بهتر عمل می كنند.

مناسب برای موضوع مورد بحث - من 21 سال است که در شهرهای بزرگ کالیفرنیا زندگی می کنم. من دارای مدرک کارشناسی در رشته مطالعات شهری هستم. من تقریباً دکترا گرفتم. در برنامه ریزی شهری من با اخبار و روند مسکن شهری همگام هستم. من در یک محله مهربان زندگی می کنم . من زندگی در شهرهای بزرگ را دوست دارم. احساس می کنم که در مورد عملکرد ، فرارفتن و جریان آنها کاملاً محکم عمل می کنم.

من در آپارتمانی زندگی نمی کنم که تحت مالکیت و اداره شرکت هایی قرار دارم که در آنها سرمایه گذاری می کنم. اگر این کار را انجام می دادم و دوستش داشتم اما دانش رسمی و تجربی دیگری از شهرها نداشتم ، احتمالاً خودم را صلاحیت خرید سهام آپارتمان را بر این اساس نمی دیدم. از آنچه می دانید بخرید.

برای این منظور ، اگر در امنیت سایبری یا چیز دیگری کار می کنید ، ممکن است احساس کنید که از دانش - زندگی واقعی و شاید آموزش مبتنی بر مدرسه - از فضا مطلع هستید. شما می توانید به بخش نگاه کنید و درک بهتری از برندگان و بازندگان بالقوه نسبت به من یا افراد نسبتاً متوسط ​​دیگر داشته باشید. این همان دانستن نحوه بارگیری نرم افزار ضد ویروس (از انواع رایانه) نیست.

سهام سود سهام آنچه واقعاً می توانید بگویید را بخریدواقعاً می دانم

اگر این دو کار را در یک استراتژی متفکرانه ، مالی شخصی (بودجه ، هزینه ، پس انداز) و سرمایه گذاری (عمدتا انتخاب سهام یا سرمایه گذاری شاخص) انجام دهید ، همچنین واقع گرایانه است که بگویید روزی خود را "ثروتمند" خواهید یافت.

"ثروتمند" را تعریف کنید ، با این حال ، دوست دارید. استرس خود را در تعیین معیار $ 1،000،000 برای این تعیین صرفه جویی کنید . به دنبال کاربرد عملی ثروتمندان باشید. همانطور که می پردازید ، شما تمام قبض های خود را پرداخت می کنید ، مازاد نقدی پایان ماه دارید ، قابلمه های پول خود را پر می کنید ، و - بدون چشم برهم زدن - می توانید بقیه را سرمایه گذاری کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 4,493
  • بازدید کلی : 38,681