loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 139 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

شاید فکر کنید این به معنای قرار گرفتن در یک درصد بالای درآمد افراد در برخی از ثروتمندترین شهرهای ایالات متحده است . شاید به این معنی باشد که شما می توانید یک عمارت پر زرق و برق بخرید یا زندگی خود را صرف پرواز از تعطیلات لوکس به تعطیلات لوکس کنید.

اما کریستین آدیس ، بانکدار سابق سرمایه گذاری به اینسایدر گفت که هنگام سفر به دنیا ، با کسب حدود 40٪ از حقوق شش رقمی قبلی خود ، ثروتمندتر است. نیک و داریس سوئیفت که شغل خود را نیز ترک کردند تا کسری از درآمد قبلی خود را بدست آورند ، اظهار داشتند که از درآمد کمتری برخوردار هستند. ستاره های میلیونر خود ساخته "باشگاه سرمایه گذاران وست تگزاس" می گویند روابط آنها با ارزش تر از پولی است که کسب می کنند.

در نهایت ، "ثروتمند" می تواند به همان اندازه "خوشحال" ذهنی باشد - برای همه متفاوت است. با این حال ، چند نشانه جهانی از ثروت وجود دارد ، مهم نیست که چگونه به آن نگاه می کنید.

1. می توانید پس انداز کنید

"اکثر مردم درک نمی کنند که در زندگی ، میزان پول شما نیست. رابرت کیوساکی در " پدر پولدار پدر بیچاره " می نویسد ، این چقدر پول شما را نگه می دارید .

در پایان روز ، پول مشکلات مالی را حل نمی کند - در واقع ، اغلب آنها را تشدید می کند. برندگان قرعه کشی را در نظر بگیرید که در عرض چند سال همه چیز را از دست دادند ، یا ورزشکاران حرفه ای که میلیون ها نفر در 20 سالگی درآمد کسب کردند و شکستند .

کیوساکی می گوید: "پول اغلب نقایص غم انگیز انسانی ما را آشکار می کند ، و آنچه را که نمی دانیم مورد توجه قرار می دهد." "به همین دلیل است که ، اغلب اوقات ، شخصی که به طور ناگهانی با پول نقد مواجه می شود - بیایید بگوییم یک ارث ، افزایش حقوق یا برنده قرعه کشی - به زودی به همان خرابکاری مالی باز می گردد ، اگر بدتر از آن نباشد که در قبل. "

اگر بتوانید بخشی از پولی را که به دست می آورید نگه دارید ، حال خوبی دارید.

2. می توانید راحت زیر توان خود زندگی کنید

زندگی در حد توان خود یکی از اصول اصلی مدیریت پول مسئولانه است: هزینه کمتری از درآمد خود ، هرچقدر هم که باشد.

میلیاردر خودساخته آنتونی هسیه به اینسایدر گفت كه یادگیری زندگی در حد توان خود درسی بود كه از والدینش كه از تایوان به آمریكا مهاجرت كرده اند ، آموخت.

وی گفت: "این عادت" به من بسیار کمک کرده است و این یکی از دلایلی است که من در اعطای وام های مصرفی به مدت 30 سال زنده مانده ام و شکوفا شده ام. " وی ادامه داد: "حرفه من چهار دوره اقتصادی و مسکن مختلف را در بر می گیرد و من همچنان به عنوان یک مدیر کل در زمینه اعطای وام به مصرف کنندگان پشت میز نشسته ام. من فکر می کنم بخشی از این موضوع این است که اطمینان حاصل کنم که شرکت و خودم بیش از حد هزینه نمی کنم. "

زندگی در حد توان شما اگر قبلاً آن را انجام داده اید ، کار بزرگی به نظر نرسد ، اما همه نمی توانند آن را مدیریت کنند. گزارش سال 2019 که توسط GOBankingRates منتشر شد نشان داد كه یك سوم آمریكایی های مورد نظر در حال پرداخت حقوق و دستمزد به حقوق هستند.

3. سرانجام قادر خواهید بود برای چیزهایی که واقعاً می خواهید پرداخت کنید

اگر امروز بتوانید بیرون بروید و یک قایق بادبانی را به صورت نقدی بخرید ، اکثر مردم موافق هستند که ثروتمند هستید. با این حال ، اگر می توانید پنج سال دیگر پس از تعیین هدف پس انداز و از بین بردن پول ماهیانه یا سالانه ، بیرون بروید و همان قایق بادبانی را بخرید ، حدس بزنید چه؟ شما احتمالاً هنوز ثروتمند هستید.

نظرسنجی پس از نظرسنجی به همان نتیجه تحقیرآمیز منجر می شود: آمریکایی ها این همه پس انداز ندارند همان نظرسنجی GOBankingRates گزارش داد که 45٪ از پاسخ دهندگان پس انداز خانوار ندارند و تخمین زده می شود که 40 میلیون خانوار پس انداز بازنشستگی نداشته باشند .

که ما را به نقطه بعدی می رساند ...

4- شما قادر خواهید بود که طبق برنامه خود بازنشسته شوید

بازنشستگی گران است. کارشناسان می گویند برای زندگی مجلل در دوران بازنشستگی ، باید حدود 70٪ -80٪ ​​درآمد فعلی خود را جایگزین کنید (اگرچه این تعداد مورد اختلاف است ). حتی اگر اندازه خود را کوچک کرده اید و حتی ممکن است در منطقه ای با هزینه زندگی پایین نقل مکان کرده باشید ، بازنشستگی بازهم یک دوره طولانی برای حمایت از خود با درآمد کم یا بدون درآمد است.

به طور سنتی ، "سن بازنشستگی" 65 سال است ، اما این در حال تغییر است که بیشتر آمریکایی ها متوجه می شوند قادر به زندگی بدون 20 سال زندگی بدون حقوق نیستند. داده های گزارش اداره کار سال 2019 نشان داد که تقریباً 20٪ آمریکایی های 65 سال به بالا هنوز کار می کنند.

اگر بخواهید که بخواهید بازنشسته شوید ، یک چیز لوکس است.

5- انگیزه شما صرفاً پول نیست

یکی از موضوعات مشترکی که در میان میلیونرهای خودساخته و کسانی که آنها را مطالعه می کنند پیدا خواهید کرد این است که "افراد ثروتمند" تمایل دارند که به چیز دیگری غیر از علائم دلار توجه کنند: کسب و کار آنها تا آنجا که ممکن است.

این ، در آنجا ، یک لوکس است. اگر نمی توانید هزینه های زندگی خود را تأمین کنید ، می توانید شرط بگذارید که روی علائم دلار بیش از تحقق فکری شغل خود تمرکز خواهید کرد.

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از به دست آوردن یک حقوق قابل قبول خوشحال باشید یا نمی توانید از دیدن رشد سرمایه گذاری های خود هیجان زده شوید ، اما پول انگیزه اصلی شما یا منبع شادی شما نیست. اگر این لوکس را دارید که به چیز دیگری غیر از پول تمرکز کنید ، جای خوبی هستید.

6. شما به پول به عنوان یک متحد نگاه می کنید

"اکثر مردم ناکارآمد، روابط خصمانه با پول،" می نویسد میلیونر خود ساخته استیو Siebold . "به هر حال ، به ما آموخته اند كه پول كم است - درآمد آن سخت است و نگه داشتن آن سخت تر. اگر می خواهید شروع به جذب پول کنید ، دیگر آن را دشمن خود نبینید و آن را به عنوان یکی از بزرگترین متحدان خود تصور کنید. "

سیبولد می گوید : دلیل اینکه ثروتمندان ثروت بیشتری کسب می کنند این است که نمی ترسند اذعان کنند که پول می تواند اکثر مشکلات را حل کند. طبقه جهانی پول را به عنوان آزادیبخش بزرگ می داند و با داشتن کافی پول ، آنها می توانند آرامش مالی را خریداری کنند. "

اگر از پول نمی ترسید - اگر آن را به عنوان یک متحد و ابزاری که می تواند به شما در رسیدن به خواسته های شما در زندگی کمک کند ، ترس دارید - از بازی جلوتر هستید.

7. گیر نکرده اید

سوفیا آموروسو ، میلیونر خودساخته و بنیانگذار NastyGal ، در کتاب خود ، " #GIRLBOSS " نوشت: "آنچه که من به مرور فهمیدم این است که پول از بسیاری جهات ، آزادی را جلب می کند ." او ادامه داد:

وی افزود: "اگر یاد بگیرید كه امور مالی خود را كنترل كنید ، خود را در مشاغل ، مكان ها یا روابطی كه از آنها متنفر هستید گیر نمی اندازید فقط به این دلیل كه توانایی پرداخت هزینه دیگری را ندارید. … قرار گرفتن در یک مکان خوب از نظر مالی می تواند درهای زیادی را باز کند. قرار گرفتن در یک نقطه بد می تواند آنها را به صورت شما بکوبد. "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 4,486
  • بازدید کلی : 38,674