loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 130 چهارشنبه 27 اسفند 1399 نظرات (0)

بنابراین بله ، در طی 60 ثانیه از ملاقات با شما ، بیشتر افراد سیاه پوست می توانند نژادپرست بودن یا نبودن شما را تشخیص دهند. در اینجا برخی از علائم گویایی وجود دارد:

نگاه شما به ما برخی از سفیدپوستان هنگام ملاقات با یک سیاه پوست فقط می ترسند. حدس بزنید چه چیزی را نشان می دهد. ما می توانیم آن را در چهره شما ببینیم ، ما می توانیم آن را از یک مایل فاصله احساس کنیم. می بینید که نشانه های غیرکلامی - سیگنال های ناخودآگاه ناخواسته ای که بدن شما می فرستد حدود 80 درصد پیام شما است. قبل از اینکه حتی دهان خود را باز کنید با فرد مقابل صحبت می کند.

بعضی از سفیدپوستان ترس عمیق ناخودآگاه از سیاه پوستان دارند که خودشان سعی می کنند آن را نادیده بگیرند. اما در غیر کلامی آنها نشان داده می شود و اولین چیزی است که هنگام ملاقات با شما متوجه می شویم. گاهی اوقات افراد سفید پوست به طور ناخودآگاه حتی کارهایی را انجام می دهند که این ترس را به ما نشان می دهد. به عنوان مثال بانوی سفیدپوست مسن تر ، وقتی می بیند که من به او نزدیک می شوم یا شخصی که با عجله درب آسانسور را می بندد تا از سوار شدن با من جلوگیری کند ، کیف خود را محکم می بندد. گاهی اوقات سفیدپوستان حتی نمی فهمند که این کارها را انجام می دهند ، گاهی اوقات فکر می کنند ممکن است متوجه نشویم ، اما ما این کار را می کنیم.

راه دیگری که می دانیم نژادپرست هستید این است که این کلمات را می گویید:

"شما با افراد سیاه پوست دیگر فرق دارید ، فن بیان هستید ، تحصیل کرده اید ، غربی تر به نظر می رسید ..."

این نظرات جالب به ما می گوید همه ما باید در مورد شما بدانیم - یعنی نژادپرست هستید. من هرگز نمی فهمم که چرا سفیدپوستان فکر می کنند گفتن این حرف درست است. آیا با گفتن اینکه من عالی هستم اما بقیه سیاه پوستان در جهان اینطور نیستند؟ این درست مثل احمقانه ترین چیزی است که هر کسی می تواند بگوید. و پیام واقعی که شما در بیان آنچه که فکر می کنید تعارف است منتقل می کنید این است:

"شما تنها سیاه پوستی هستید که با او نژادپرست نیستم".

ممکن است شما را متعجب کند ، اما این همان چیزی است که شما می گویید و این روشی است که من و بسیاری دیگر از سیاه پوستان آن را درک می کنیم.

نشانه دیگر نژادپرستی شما این است که دائماً از کلیشه ها و کلیات برای طبقه بندی سیاه پوستان استفاده می کنید. مواردی مانند این را نگویید:

"همه سیاه پوستان خواننده خوبی هستند".

این یک زباله مطلق است و شما باید این را بدانید - حداقل امیدوارم که این کار را بکنید. قضاوت در مورد مردم براساس کلیشه ها فقط یک تنبل است. انسان ها باهوش ترین موجودات روی زمین هستند. به جای بسته بندی افراد در یک گروه ، با آنها آشنا شوید. همه سیاه پوستان خواننده خوبی نیستند ، همه سیاه پوستان به سرعت نمی دوند ، همه سیاه پوستان بلد نیستند چگونه برقصند (من نمی دانم). از به کار بردن کلیشه ها و کلیات اجتناب کنید.

اگر به کلیشه های مثبت اعتقاد دارید ، یعنی همه سیاه پوستان خواننده بزرگی هستند ، بنابراین کلیشه های منفی را نیز باور خواهید داشت ، یعنی همه سیاه پوستان اراذل و اوباش هستند. و این همان چیزی است که منجر به زانو در گردن یک مرد و عواقب غم انگیز نژادپرستانه ای شد که منجر شد. سعی کنید خود را آموزش دهید ، در مورد افراد و فرهنگ هایی که نمی شناسید بیاموزید. افراد را داخل جعبه نگذارید زیرا راحت تر یا راحت تر است. دیگری را بشناسید - لطفا.

راه دیگری که می دانیم نژادپرست هستید ، این است که وقتی شما درمورد نژادپرستی ، زندگی سیاه و سفید اهمیت دارید ، امتیاز سفید ، شکنندگی سفید و آنچه شما دارید ، تنش می کنید و تمام مسائل دفاعی پیدا می کنید. بلافاصله می توانیم تنش را احساس کنیم. شما به شدت به ما حمله می کنید خواه این باشد که ما را در قسمت نظرات کنترل کنید یا در زندگی واقعی ما را قلدری کنید.

نحوه رفتار شما به ما نشان می دهد که شما چیزی برای پنهان کردن یا نوعی احساس گناه دارید که شما را خسته می کند. اگر شما نژاد پرست نبودید ، احساس حمله نمی کردید - آیا منظور من را می گیرید؟ دود بدون آتش وجود ندارد و شما فقط به شدت از خود دفاع می کنید زیرا در طول این دوره کاری نژادپرستانه انجام داده اید یا در یک نقطه یا تفکر نژادپرستانه سرگرم شده اید.

مورد علاقه شخصی من این است که وقتی یک سفیدپوست می گوید:

"من نژادپرست نیستم ، تو دوست من هستی. یا ، من نژادپرست نیستم ، همسرم سیاه پوست است یا رپ را دوست دارم یا تمام وقت به آفریقا می روم ".

در هر یک از این گفته ها مشکلی وجود دارد. چرا سفیدپوستان احساس نیاز به گفتن این موارد را دارند؟ شما در واقع به من می گویید که وقتی این حرف ها را می زنید نژادپرست هستید. زیرا این بدان معناست که شما برای توجیه آنچه فکر می کنید غیر نژاد پرستی شماست ، از راه خارج شده اید. از آنجا که در ذهن خود تردید دارید - هر چقدر هم که کوچک باشد ، این س yourselfال را در مورد نژادپرست بودن یا نبودن از خود پرسیده اید و از نمونه های رمزدار استفاده کرده اید تا به خود اطمینان دهید که نیستید.

این مانند شرکت هایی است که به خود اطمینان می دهند نژادپرست نیستند زیرا 1-2 فرد سیاه پوست یا قهوه ای را در سمت های مدیریت ارشد استخدام کرده اند در حالی که سایر افراد سیاه پوست در این سازمان روزانه با تعدی های نژادی روبرو می شوند. نظر زن غیر روحانی من این است که آن سازمان واقعاً نژادپرستانه است ، و سعی دارد آن واقعیت را تحت روشی اجرایی از توکن ، تقلید کند.

بله ، اینها تنها برخی از راههایی است که می توانیم به شما نژادپرستانه بگوییم و نه ، شما نتوانسته اید آن را از ما پنهان کنید. ما آن را می بینیم و بو می کنیم ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید تغییر دهید. با توجه به شرایط تولد یا نحوه تربیت ممکن است اکنون نژادپرست باشید. اما واقعیت ساده است ، هیچ کس نژادپرست به دنیا نمی آید ، بنابراین همیشه زمان برای تغییر دادن ، تغییر شکل دادن خود وجود دارد.

شما می توانید غیر نژادپرست و حتی بهتر ضد نژادپرست شوید ، همه این یک انتخاب است. خود را آموزش دهید - بیرون بروید و اطلاعات را پیدا کنید.بدانید که نژادپرستی یک ساختار اجتماعی است که بر بستر دروغ و برتری سفید بنا شده است تا جاه طلبی های اقتصادی و سیاسی افراد ممتاز را پیش ببرد.

دریابید که همه ما انسان هستیم ، همه برابریم ، همه در جستجوی خوشبختی هستیم. با تمام وجود بدانید و باور داشته باشید که در حالی که همه ما در رنگهای مختلفی زندگی می کنیم ، در اصل ، همه ما یکسان هستیم و هیچ جایی برای نژادپرستی در زمین وجود ندارد.

با تشکر از خواندن دیدگاه من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 4,538
  • بازدید کلی : 38,726