loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 124 شنبه 14 فروردین 1400 نظرات (0)

به خاطر خود و کشور خود ، وقت آن است که از تلفن خود پیاده شوید.

بله ، من می دانم که شما باید آخرین موارد طوفان کاپیتول ، جلسات استیضاح ، واکنش های جمهوری خواهان را ببینید و سپس باید بدانید که در 100 روز اول همه چیز با دولت جدید رو به زوال است و شاید شما می خواهم تلاش واکسیناسیون متوقف شده Covid-19 را بررسی کنم. و سپس poof ، قبل از اینکه بدانید ، انتخابات میان دوره ای در حال افزایش است و شما نیاز به پیمایش و پیمایش و پیمایش دارید.

اما وجود دارد ، دلیل خوبی است برای حفظ تعادل یک وظیفه مدنی به ماندن با مسئولیت شخصی برای محافظت از خود، آگاه است. طبق شرکت تجزیه و تحلیل آنلاین Chartbeat ، آمریکایی ها طی چهار سال گذشته 173 میلیون ساعت مطالعه در مورد ترامپ را بر روی تلفن های خود سوزاندند - بیش از دو برابر بیشتر از زمانی که در مورد لپ تاپ ها یا دسک تاپ های خود در مورد او می خواندند. همین 173 میلیون ساعت زمان کافی برای پاکسازی تمام سواحل ما از بقایای پلاستیک یا مقابله با هر یک از اهداف بی شمار شخصی ما بوده است .

تصویر برای ارسال

اما آنچه واقعاً در مورد تمام زمانهای پیمایش منفجر کننده قابل توجه است ، تأثیر آن بر ذهن ما است. خواندن اخبار مبتنی بر تلفن معمولاً با جهش و توجه کافی به جزییات یا اثبات استدلال انجام می شود. به طور خلاصه ، این غار عالی برای سکونت افکار ترامپ و نظریه های توطئه است. ما باید توجه خود را از توییتر و TikTok دور کنیم و در عوض بر استدلال های بررسی شده و مبتنی بر واقعیت تمرکز کنیم .

یک سیستم سه مرحله ای آسان برای بازیابی وقت خود از چرخه اخبار

اگر بعد از جلسه پیمایش رعد و برق هوای خود را بالا آورده اید ، دست خود را بالا ببرید تا متوجه شوید که بیش از یک ساعت چنگال زده اید ...

چطور این کار را بکنیم؟ همانطور که در کتاب خداحافظ تلفن ، سلام جهانی می نویسم ، تغییر رابطه شما با تلفن شما نیاز به تغییر در رابطه شما با زندگی روزمره دارد. مرکزیت زدایی در تلفن باعث از دست دادن پول ، دوستی ، "اتصال" یا فرصت شما نمی شود. بلکه فرصتی برای شما خواهد بود که زندگی خود را از دستور کار Big Tech برگردانده و با کنترل زمان خود با خود برنامه های منطقی و منطقی را شروع کنید.

تصویر برای ارسال

در اینجا 12 مرحله وجود دارد که می توانید در حال حاضر برای شروع روند انجام دهید:

یک ساعت زنگ دار تهیه کنید

لحظه های بین خواب و بیداری زمان هایی است که ما با ناخودآگاه خود بیشترین ارتباط را داریم و بنابراین برای خلاقیت ارزشمند است. از آن دقایق لطیف صبح محافظت کنید . یک ساعت زنگ دار بخوابید تا شما را بیدار کند ، بنابراین اولین چیزی که شما به چیزی غیر از تلفن خود متمرکز هستید.

با رویاهای خود درگیر شوید

رویاها دریچه شما برای آنچه کارل یونگ "سفر شبانه دریا" نامیده است ، راهی برای عملکردهای درونی وجود شماست. یک ژورنال رویایی راه اندازی کنید که در کنار تخت خود نگه دارید. رویاهای خود را هر روز در لحظه بیدار شدن از خواب با کلمات و تصاویر قبل از اینکه در نور صبح از بین بروند ، ثبت کنید.

به عنوان یک تمرین صبحگاهی ، چیزی غیر از تلفن خود را انتخاب کنید

در متن مقدس سانسکریت باستان ، باگاواد گیتا ، خدای کریشنا ، که به عنوان یک ارابه ران تجسم یافته است ، به جنگجو جوان آرجونا در مورد چگونگی زندگی پر تحرک دستور می دهد. او به آرجونا گفت که ذهن تقسیم شده ذهن ناخوشایندی است اما "وقتی شخصی با ایمان کامل به چیزی ارادت دارد ، من ایمان او را به آن شکل متحد می کنم." تسلط از طریق تمرین ایمان است. با جایگزینی برخی از زمان های تقسیم شده در دستگاه خود با زمان واحد ، شروع به تعیین مسیر خود می کنید.

یک ماه وقت بگذارید و روشهای مختلفی را که ممکن است با گذشت زمان ادامه یابد ، تجربه کنید. آیا پیانویی است که شما یک بار نواخته اید؟ آبرنگ هایی که همیشه می خواستی نقاشی کنی؟ سعی کنید 15 دقیقه از زمان تلفن هوشمند خود را اختصاص دهید و آن را به این عمل اختصاص دهید. احساسات خود را پس از هر جلسه کوتاه ارزیابی کنید. در پایان یک ماه ، روشی را که می خواهید دنبال کنید انتخاب کنید و آن را به طور مداوم در طول ماه آینده دنبال کنید ، هر روز که وقت خود را صرف این تمرین می کنید ، هر دقیقه یکبار افزایش دهید.

صبح خواندن خود را از یک مجله فیزیکی با گزارش دقیق و بررسی شده واقعیت انجام دهید

خواندن روی کاغذ می تواند برای شما خوب باشد. مطالعه ای که در سال 2016 در مجله Social Science and Medicine منتشر شد نشان داد افرادی که روی کاغذ می خوانند به طور متوسط ​​23 ماه طول عمر خود را افزایش می دهند. مدتی را به مطالعه روزنامه نگاری جدی - یا یک کتاب مورد علاقه اختصاص دهید.

حداقل یک وعده در روز بدون فناوری تهیه کنید

تحقیقات نشان داده است که حتی وجود یک تلفن بی اثر روی میز باعث کم عمق شدن مکالمات می شود.

مکالمه بدون ویرایش داشته باشید

بسیاری از مردم می گویند که آنها پیام خود را به جای مکالمه ارسال می کنند یا از طریق ایمیل ارسال می کنند زیرا آنها از بی خودی مکالمه واقعی ترسیده اند. آنها از سکوت ناجور می ترسند. اما شری ترکل در کتاب بازیابی گفتگو می نویسد: "من اغلب در لحظاتی هستیم که دچار لغزش و تردید می شویم و ساکت می شویم تا خود را در برابر یکدیگر آشکار کنیم ." انتخاب کنید که آشکار شود.

از تلفن خود با قصد استفاده کنید

قبل از ارسال پیام کوتاه ، ارسال پست یا اظهارات عمومی دیگر ، جمله مفید گاندی را بخاطر بسپارید: "فقط اگر سکوت را بهبود بخشد صحبت کنید."

با دوستی تماس بگیرید که در مورد متن هستید

فقط برای اهداف لجستیکی از پیام کوتاه استفاده کنید و اطلاعات احساسی را برای ارتباط مستقیم تر ذخیره کنید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 4,530
  • بازدید کلی : 38,718