loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 127 جمعه 29 اسفند 1399 نظرات (0)

آیا تا به حال با انجام هیچ کاری چیزی بدست آورده اید؟ بیشتر ما معتقدیم که هرچه بیشتر تلاش کنیم ، بیشتر دریافت می کنیم. چه چیزی دریافت می کنیم؟ پول بیشتر ، امنیت ، موقعیت اجتماعی. خوشبختی چطور؟

در زندگی ام ، زمان زیادی را صرف دستیابی به اهداف بیشتر با انجام کارهای بیشتر کردم. یک مدرک دانشگاهی کافی نبود ، من چندین تا از آنها را گرفتم و بعداً دکترا گرفتم. صحبت کردن به یک زبان کافی نبود ، من بسیاری از زبانهای دیگر را یاد گرفتم. کار تمام وقت کافی نبود ، من استارت آپ خودم را تاسیس کردم.

انجام بیشتر NEVE شد R -ending داستان. چندین سال پیش تصمیم گرفتم کار جدیدی را بپذیرم و فقط آن کار را انجام دهم. من کاملاً هیجان زده شدم و متقاعد شدم که کار کمتری خواهم کرد.

این یک توهم بود. در داخل کار من بیش از حد کار می کردم و مسافت بیشتری را طی کردم. جدا از مسئولیت های فنی شغلی ، تبدیل به یک مربی شخصی ، شنونده ، مربی ، مشاور زندگی و سازنده رهبری شدم. این امر به من نیاز داشت تا احساسات خود را کنترل کنم و آسیب پذیری و اعتماد سازی را نشان دهم.

این خیلی زیاد بود من دوباره خیلی زیاد کار می کردم همه چیز از کار افتاد.

من این احساس را داشتم که منافع همکار و اهداف شغلی دیگر را به خطر می اندازم. من به خاطر خیلی خوب بودن ، خیلی خوب بودن نفرین شدم. هنگام کار بیشتر و دریافت کمتر درد می کند. احساس فریب ، عصبانیت ، ترس همراه روزمره من شد.

با شروع تصمیمات اشتباه ، نمایش رفتارهای نامناسب ، تبدیل شدن به سایه ای از خودم ، این احساسات از درون من را به هدر برد. این سواری دیوانه وار مانند یک داستان پایان ناپذیر ادامه یافت.

خوشبختانه ، خیلی زود ، فهمیدم که همه چیز در مورد افکار من است. من یک طرف بودم و افکار تاریک و احساسات منفی من یک طرف. من تصمیم گرفتم در حالی که سعی در کنترل آنها ندارم ، از افکار و احساسات خود بیشتر آگاه شوم.

من شروع به پذیرفتن نیاز خود برای پذیرش اجتماعی کردم ، خود را شناختم ، عوامل ایجاد کننده ناامنی خود را شناختم ، از عقاید غلط خود درباره همکاران و سایر عقاید آگاهی داشتم.

من دانشجوی زندگی خودم شده ام. حالا من می دانم چه اتفاقی می افتد و خوب است زیرا من هستم و زندگی است. من سپاسگزارم که در حین یادگیری خودم ، این لحظات را تجربه کردم. من فکر می کنم که واقعاً چه کسی هستم.

وقتی افکار تولید شده در ذهن خود را مشاهده می کنید ، می توانید آنها را دنبال کنید ، از ساحل مانند یک رودخانه. جریان پویا و پرشور است. شما شگفتی ذهن را کشف می کنید که باعث تولید این غنای فراوان می شود. شما دیگر خود را قضاوت نمی کنید ، در ذهن خود مبارزه با دیگران را متوقف می کنید زیرا تازه فهمیده اید که ذهن شما تنها ذهن تولیدکننده افکار است.

نمی توانید باور کنید که چقدر سرگرم کننده است که می توانید در هر زمان ، به عنوان یک انتخاب آگاهانه ، ذهن خود را تغییر دهید. شما کنترل دارید

فهمیدم که انجام کارهای بیشتر تعریف خوشبختی من نیست ، اما این افکار من هستند که در نهایت توهم خوشبخت یا ناخوش بودن را ایجاد می کنند.

به لطف تمرین ذهن آگاهی و خودآگاهی ، بهتر شدم از افکارم جدا شوم. این لحظات است که من همکارانم را همانطور که هستم می بینم ، مشکلات و فرصتهای شفاف تجاری کاملاً واضح است. عملکرد تیم من افزایش می یابد. من واقعاً خوشحالم که کار کمتری انجام داده ام ، اما برای افراد اطرافم و اطرافیانم بیشتر توانستم به دست آورم.

یافتن تعادل مناسب بین کم کاری و بیشتر کار ، کلید خوشبختی است.

اعتقاد پیش فرض ما این است که باید مراقبت کنیم. با این حال انجام کمتر کار می تواند گزینه بسیار مناسب تری باشد. کم کاری تنبلی نیست. بیشتر این چیزی است که به جهانیان می گوید من کیستم و هدف من چیست. چرا به دنیا آمدم

کم کاری تعلل نیست. در عوض ، این باورهای مثبتی را تقویت می کند که پس از هدف گذاری در ذهن من ، از سفر من پشتیبانی می کند. این رویایی است که من می بینم ، یک موفقیت عالی بسیار خاص است که هدف آن بوده است ، نه فقط برای من.

به همین دلیل است که هر روز می توانید کمی بیشتر جرات کنید تا خود را در آن سفر خاص فردی پرورش دهید.

کم کاری باعث از بین رفتن تنش ، پایان انگشت اشاره به دیگران ، پایان توهم درباره خود و آغاز آزادی است.

همه گیری Covid-19 به ما می آموزد که مهربانی با خودمان چقدر مهم است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 4,495
  • بازدید کلی : 38,683