loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 137 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

برای خوب بودن با پول لازم نیست ثروتمند باشید.

با این حال ، بسیاری از افراد ثروتمند از نظر پول خوب هستند - و این چگونه آنها باید به این روش درآیند. میلیونرها معمولاً آن روشی را که شما فکر می کنید نمی کنند. در عوض ، آنها صرفه جو هستند و تمایل دارند فقط آنچه را که توانایی خرید آن را دارند خرج کنند . آنها همیشه به جای صرف کردن ، به دنبال راه هایی برای رشد پول خود هستند.

میلیونر یا نه ، برخی خریدها وجود دارد که فقط برای کسی که از نظر پول خوب است منطقی نیست. در اینجا هفت مورد برتر وجود دارد که احتمال خرید یا خرج آنها وجود ندارد.

1. آنها خودروهای کاملاً جدیدی نمی خرند

لینت خلفانی-کاکس ، کارشناس امور مالی و نویسنده می گوید: "شخصی که در واقع چند صد هزار نفر در بانک است یا حتی ممکن است یک میلیونر باشد ، قصد دارد با یک ماشین پنج ساله یا یک ماشین 10 ساله رانندگی کند."

استیون جان ، همکار اینسایدر گزارش داد ، یک ماشین جدید در ماه اول 10٪ و در سال اول 20٪ از ارزش خود را از دست می دهد . کسی که با پول خوب است نمی خواهد این نوع ضرر را متحمل شود.

کسانی که پول خوبی دارند می دانند که بهترین ارزش از خرید دست دوم است و با مدتی نگه داشتن همان ماشین می توانند پس انداز زیادی داشته باشند.

2. و آنها نیز اتومبیل های جدید را اجاره نمی دهند

وقتی نوبت به اجاره می رسد ، خلفانی-کاکس می گوید کسی که از نظر مالی خوب است ، احتمالاً راه دیگری را تغییر می دهد. او می گوید: "آنها نمی خواهند بگویند:" اوه ، بگذار این ماشین 50،000 دلاری را اجاره کنم و سپس سال آینده اجازه دهی یک ماشین دیگر را اجاره کنم ".

اجاره نامه ها هنوز شامل پیش پرداخت می شود و اگرچه ممکن است پرداخت ماهانه و پیش پرداخت کمتر باشد ، اما هرگز به عنوان وام مالک هیچ چیزی نخواهید شد. اگرچه ممکن است اجاره نامه راهی برای طفره رفتن بدهی در کوتاه مدت به نظر برسد ، اما کسانی که پول خوبی دارند ، آن را از منظر دیگری می بینند.

آلن نانا-سینکام ، معاون ابتکارات استراتژیک TrueCar ، قبلاً به Tanza Loudenback از Insider گفت: "اگر انگیزه شما پایین ترین هزینه دراز مدت باشد ، خرید و طولانی تر نگه داشتن اتومبیل های شما منطقی تر خواهد بود ."

کسانی که پول خوبی دارند ، احتمالاً کمتر درگیر نیاز به جدیدترین و عالی ترین ها می شوند ، به این معنی که واقعاً بهترین گزینه برای آنها اجاره نیست.

3. آنها خانه هایی را که توانایی خرید آن را ندارند خریداری نمی کنند

کسانی که پول خوبی دارند به دنبال این نیستند که بیش از توان مالی خود در یک خانه خرج کنند و آنها می دانند که بهترین قطعه املاک و مستغلات ملکی است که می توانند از پس هزینه های آنها برآیند.

هالی جانسون ، مشارکت کننده داخلی ، برای پرداخت خسارت خانه خود در 40 سالگی پس انداز کرد و او چندین ماه از سال را با صرفه جویی و استفاده از مزایای کارت اعتباری به مسافرت می رود .

و وقتی نوبت به خرید خانه رسید ، او و همسرش خانه ای به مراتب کوچکتر از آنچه می توانستند برای بازنشستگی پیش از موعد و زندگی بدون رهن زندگی کنند ، خریداری کردند. جانسون نوشت: "ماشین حساب های مسکن همیشه به ما گفته اند که ما می توانیم دو برابر ، سه برابر یا بیشتر از هزینه های خود در یک خانه هزینه کنیم." "اما ما همیشه آنها را نادیده گرفته ایم و مسیر خود را جعل کرده ایم."

اگر آنها خانه بزرگتری خریده بودند ، "ما هر ماه پول بیشتری برای پس انداز و سرمایه گذاری در زمان بازنشستگی پیش از موعد داشتیم. ما همچنین باید بودجه سفر سالانه خود را به شدت مهار کنیم. "

4- آنها چیزهایی را با اعتبار نمی خرند که نتوانند هزینه آن را پرداخت کنند

چه خرید 2000 دلار باشد و چه خرید 20 دلاری ، کسانی که پول خوبی دارند ، سود خریدهایشان را پرداخت نمی کنند.

همراه داشتن تعادل بر روی کارت اعتباری خود ، به این معنی است که هر ماه از شما سود گرفته می شود و همچنین ارزان نخواهد بود - بسیاری از کارت های اعتباری نرخ بهره 25٪ یا بیشتر را دریافت می کنند.

الیزابت آلدریچ ، نویسنده اینسایدر ، در 20 سالگی 10،000 دلار بدهی جمع کرد. اما ، از آن زمان ، او از گذشته خود آموخته است و با پول خوب شده است ، همه آنها را در مدت سه سال پرداخت کرده و در مدت شش ماه 20000 دلار صندوق اضطراری ایجاد کرده است .

هنگامی که او به اشتباهات پولی که باعث بدهی وی شده بود نگاه کرد ، حمل مانده کارت اعتباری را به عنوان یکی از بزرگترین مسائل ذکر کرد. وی نوشت: "هر ماه مانده ای در کارت اعتباری خود پیدا می کردم و سپس آنچه را که می توانستم تا پایان ماه پرداخت می کردم." این عادت باعث شد تا او "در 20 سالگی من هزاران دلار صرف سود کارت اعتباری کند."

حالا ، او هرگز پول را برای بهره خرج نمی کند.

5- آنها کالاهای لوکس را از طراحان نام تجاری نمی خرند

خلفانی-کاکس می گوید: کسانی که پول خوبی دارند ، "کمتر به نام های تجاری یا برچسب ها و برچسب ها علاقه مند هستند."

همانطور که هیلاری هوفاور از Insider گزارش می دهد ، "نمایش ثروت دیگر راهی برای نشان دادن داشتن ثروت نیست. به ویژه در ایالات متحده ، 1٪ از سال 2007 هزینه کمتری را صرف کالاهای مادی کرده اند. "

به جای اقلام مادی ، بسیاری از افراد ثروتمند این روزها ترجیح می دهند هزینه های خود را خرج کنند حریم خصوصی، برنامه های سلامتی و تناسب اندام منحصر به فرد، و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش به جای خرید اقلام طراح.

6. به احتمال زیاد كیفیت مواد مورد نیاز را زیاد نمی كنند و كیفیت را بر كمیت ترجیح می دهند

کسانی که پول خوبی دارند کمد لباس های خود را با لباس های سریع پر نمی کنند و بسیاری از چیزهای ارزان قیمت که خراب می شود را نمی خرند. در عوض ، آنها ترجیح می دهند پول خود را برای اقلامی که دوام دارند ، بگذارند.

خلفانی-کاکس می گوید: "آنها بیشتر از کیفیت به فکر کیفیت هستند." "من فکر می کنم افرادی که پول خوبی دارند ، اغلب از این که خلاف کار کنند و از مصرف گرایی جدا شوند ، نمی ترسند."

7. احتمالاً آنها برای عروسی های مجلل و گران قیمت برنامه ریزی نمی کنند

هرکسی که برنامه ای برای عروسی در نظر گرفته است می داند که چقدر می تواند هزینه بر باشد. اما کسانی که پول خوبی دارند قصد ندارند در روز بزرگ خود پول زیادی خرج کنند

ناتان کلارک از The Millionaire Dojo با استفاده از تکنیک های پس انداز و سرمایه گذاری تهاجمی بیش از 100000 دلار پس انداز را تا 25 سالگی جلب کرد و او امیدوار است که از نظر مالی مستقل شود و اهدافش را برای میلیونر شدن دنبال می کند.

برای او و همسر فعلی اش ، یکی از مواردی که به آنها کمک کرد تا 100000 دلار پس انداز کنند ، عروسی کم هزینه بود. آنها فقط 10،000 دلار در روز بزرگ خرج كردند و با هجوم پس انداز كردند.

کلارک نوشت: "در واقع ، تمام هزینه های ما همه تزئینات ، غذا و کمی برای محل پذیرایی بود." من نمی فهمم چرا مردم فکر می کنند باید 50،000 دلار برای یک عروسی هزینه کنند. ترجیح می دهم یک سال دنیا را با 50 هزار دلار سفر کنم تا اینکه یک روز آن را خرج کنم. "

افشای اطلاعات: این پست توسط تیم Personal Finance Insider برای شما آورده شده است. ما گاهی اوقات محصولات و خدمات مالی را برجسته می کنیم که می تواند به شما کمک کند با پول خود تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید. ما به شما مشاوره سرمایه گذاری نمی دهیم یا شما را به اتخاذ یک استراتژی خاص سرمایه گذاری تشویق نمی کنیم. کاری که تصمیم دارید با پول خود انجام دهید به خود شما بستگی دارد. اگر براساس یکی از توصیه های ما اقدامی انجام دهید ، ما سهم اندکی از درآمد را از شرکای تجاری خود دریافت می کنیم. این بر اینکه ما از یک محصول یا خدمات مالی برخوردار هستیم تأثیر نمی گذارد. ما مستقل از تیم فروش تبلیغات خود فعالیت می کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 4,485
  • بازدید کلی : 38,673