loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 117 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

"زندگی مشترک" به نوعی ذهنی است ، درست است؟

آنچه شما را خوشحال می کند همان چیزی نیست که من را خوشحال می کند. در حالی که می توانید از کار در کافی شاپ محلی خود احساس هیجان کنید ، یک نفر می تواند از نردبان شرکت بالا برود.

بنابراین ، نه ، این یک راهنمای عمومی در مورد چگونگی قرار دادن زندگی شما در قالب کلیشه ای آنچه جامعه "رویا" می داند نخواهد بود. این مقاله برای کمک به شما در داشتن زندگی معتبر برای شما به موثرترین شکل ممکن است.

زیرا اگر در اینجا صادق باشیم ، بدون اندکی تلاش و سازمان ، زندگی می تواند به سرعت از ما جلوتر رود. ما می توانیم در هرج و مرج احساس گمشده کنیم. مثل اینکه ما به جای اینکه با جریان جریان داشته باشیم ، به سختی آب را قدم می گذاریم.

به این دلیل که زندگی سفری غیرقابل پیش بینی است. شما نمی توانید برای آنچه که نمی دانید آینده است آماده شوید. اما کاری که می توانید انجام دهید این است که خود را برای داشتن بهترین شانس موفقیت آماده کنید.

با چند تغییر کوچک در عادت های خود ، می توانید احساس کنید که با زندگی شناور هستید و نه اینکه علیه آن مبارزه کنید. سرانجام می توانید "زندگی مشترک خود را" به شیوه هایی که برای شما اصالت دارند ، بدست آورید.

آن تغییرات کوچک چیست؟ بیایید بر اساس جنبه های مختلف زندگی شما که می توانند به آنها کمک کنند ، به آنها غوطه ور شویم:

سلامت روان

چیزها را یادداشت کنید.

گفته می شود حداقل 12000 فکر در روز داریم . مطالعات متعدد نشان می دهد که افکار ما بر واقعیت و بنابراین سلامت روان ما تأثیر می گذارد.

اگر از افکار خود موجودی نگیرید ، آنها می توانند به آرامی خوشبختی شما را از بین ببرند. وقتی احساس انتقاد از خود ، شک و افکار منفی را به خود گرفتید ، به سختی می توانید همه کارها را انجام دهید.

بنابراین من این را برای شما مطرح می کنم: شروع به نوشتن افکار خود کنید. این می تواند به راحتی چند جمله جریان هوشیاری در صبح باشد. یا شاید شما بیشتر از همه با آن دست و پنجه نرم می کنید. شاید تا به حال یک تمرین سپاسگزاری را شروع کنید تا برخی از مثبت ها را به زندگی خود وارد کنید.

اتلاف وقت را برای چیزهایی که به زندگی شما اضافه نمی کنند متوقف کنید.

نیازی نیست که به همه چیز ، ساده و ساده بله بگویید. در حقیقت ، موافقت با هر طرحی که سر راه شما قرار می گیرد ، ممکن است باعث شود شما احساس می کنید ارتباط کمتری با زندگی خود دارید ، فقط به این دلیل که دیگران برنامه شما را تعیین می کنند.

خوب نیست که به مهمانی تعطیلات همکار خود نه بگویید. می توانید به دوست خود اطلاع دهید که نمی توانید به مهمانی آشکار جنسیت وی برسید زیرا لازم است آن روز را برای کارهای دیگر صرف کنید.

وقتی دیگر وقت خود را به همه اختصاص ندهید ، به جز خودتان ، سرانجام می توانید کارهایی را انجام دهید که احساس می کنید در حال انباشته شدن هستند ، مانند ساختن جایگاه مخصوص شب Ikea که ماه ها در اتاق شما نشسته است.

یا به سادگی آرام باشید. گاهی اوقات ، همه ما به یک روز تعطیل نیاز داریم تا پریز برق را از برق جدا کنیم ، جدا شویم و هر کاری که دوست داریم انجام دهیم.

بیشتر منعکس کنید.

اگر در زندگی خود تأمل نکنید ، مطمئناً مرتکب اشتباهات یا انتخاباتی می شوید که بارها و بارها به شما آسیب می رساند. آنچه شما را به نقطه ای که در حال حاضر در آن هستید رساند ، اوج گذشته شماست.

پس آخرین باری که از آن یاد گرفتید کی بود؟

من با توجه به آنچه در روابطم اشتباه رخ داد ، زندگی عاشقانه ام را تغییر دادم. من با در نظر گرفتن میزان رضایتمندی از مشاغل گذشته خود شغلی پیدا کردم که عاشق آن هستم. من با ایجاد آرامش با خاطرات دردناک در دوره های افسردگی کار کردم.

اما اگر وقت نمی گذاشتم و در مورد چگونگی زندگی ام تا کنون تأمل می کردم ، به هیچ یک از آنها دست نمی یافتم. همین مورد در مورد وضعیت شما نیز صدق می کند. اگر می خواهید احساس کنید که بالاخره زندگی مشترک خود را پشت سر گذاشته اید ، در نظر بگیرید که از زندگی قبلی خود می توانید چه درس هایی بگیرید.

کار کردن

اگر می خواهید حرکت کنید ، برنامه ریزی کنید.

در بالا اشاره کردم که شغل خود را تغییر دادم. و این حتی اولین بار نبود. در مدت کوتاهی که زنده ام دو بار شغل خود را تغییر داده ام.

اما بگذارید صریح بگویم: بدون برنامه نمی توانستم هیچ یک از این تغییرات را انجام دهم. من یک دوره کد نویسی را برای به دست آوردن این مهارت گذراندم و به عنوان یک پرستار بچه کار کردم تا اینکه از نوشتن پول کافی بدست آوردم و می توانم تمام وقت آن را انجام دهم.

اگر می خواهید در زندگی حرفه ای خود حرکت های بزرگی انجام دهید ، برای رسیدن به آنجا به سنگ پله ها نیاز دارید. بنشینید ، آنها را برنامه ریزی کنید و سپس به سمت چیزی بروید که برای شما پاداش آور است.

قورباغه بخور

من وقتی این اصطلاح را پیدا کردم که دوست و همکارم ، 

اوا گوتیرز

، آن را در اینستاگرام ارسال کرد. هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید ، روز خود را با سخت ترین یا آزار دهنده ترین کار در لیست کارهای خود شروع کنید.

وقتی کارهایتان را بلد هستید که نمی خواهید انجام دهید ، احتمالاً تعلل می کنید. این پیمایش از طریق اینستاگرام به یک پیمایش از طریق TikTok تبدیل می شود ، که به نوعی با تماشای بیش از حد The Office پایان می یابد.

ببین من به چی میرسم؟ وقتی با سخت ترین قسمت های لیست کارهای خود (یا زندگی به طور کلی) سر و کار دارید ، برای انجام کارهای دیگر انگیزه بیشتری پیدا می کنید تا اینکه آنها را به تعویق بیندازید.

برنامه هایی را شب یا هفته قبل تنظیم کنید.

خواه این مورد به شغل تمام وقت ، شلوغی های جانبی یا آرزوهای نوپای شغلی شما مربوط شود ، در خودتان کمی وقت و سردرد صرفه جویی کنید. برنامه ریزی کنید هیچ چیز مغز مه آلود صبحگاهی من را راحت نمی کند ، مانند اینکه دقیقاً بدانم چه کاری برای انجام آن روز لازم دارم.

اگر به سختی می توانید صبح خود را شروع کنید یا نمی دانید چگونه روزهای خود را متناسب با تمام اهداف خود تنظیم کنید ، ایده برنامه ها را در نظر بگیرید. لازم نیست که چیز دیوانه وار پیچیده ای باشد. من مال خود را در برنامه یادداشت ها در تلفن خود نگه می دارم.

به این ترتیب ، هر روز صبح ، می توانید با دویدن به زمین برخورد کنید ، نه اینکه احساس کنید که با داشتن همه چیز و کاری دیگر ، احساس خستگی می کنید.

سلامت جسمانی

بیشتر بخواب.

وقتی از خواب محروم می شوید ، روحیه شما بدتر می شود ، تصمیمات تندتر می گیرید و حافظه شما مختل می شود. این افتخار نیست که فقط چهار ساعت خوابید ، نشان افتخاری نیست. این در حال شلیک به پا است.

اولویت بندی در خواب من یکی از بهترین تصمیماتی است که برای خودم گرفته ام. حداقل ، من می دانم که وقتی از زندگی لذت می برم و اهدافم را دنبال می کنم ، بدقلق و خسته بودن مسئله ای نخواهد بود.

کارشناسان پیشنهاد می کنند به طور متوسط ​​8 ساعت در شب بخوابید. اولویت بندی اوقات خود در رختخواب را شروع کرده و تماشا کنید که خلق و خوی کلی شما درباره زندگی تغییر می کند.

از تکنیک Pomodoro استفاده کنید.

این واقعیت که انسان ها ساعت ها و ساعت ها در طول بیداری می نشینند ، آرام آرام همه ما را می کشد . اما من تا حدی می فهمم؛ اکثر ما برای انجام کار خود مجبوریم بنشینیم.

اما آنچه می توانید کنترل کنید مدت زمان نشستن شماست. بنابراین می خواهم تکنیک Pomodoro را به شما معرفی کنم. این روش برای القای احساس فوریت در افراد برای بهبود بهره وری استفاده می شود ، اما من می خواهم شما آن را برای بهبود سلامت خود پیاده کنید.

هر 25 دقیقه بایستید و کشش دهید. اگر می توانید ، دور آپارتمان یا میز کار خود بروید. هدف این است که از مدت زمان نشستن جدا شوید ، نه اینکه ساعتها از روز روی صندلی بیفتید.

به پزشک مراجعه کنید

شما می دانید که درد در ناحیه کمرتان از ماه ها قبل احساس می کنید؟ یا آن خال که شما قصد بررسی داشته اید اما خیلی ترسیده اید؟ یا این واقعیت که هنگام ایستادن به راحتی احساس سرگیجه می کنید؟

بالاخره وقت آن است که دیگر آن را به تعویق انداخته و به پزشک مراجعه نکنید. بخشی از زندگی مشترک داشتن در بهترین سلامت جسمی است. اما اگر سالها از آخرین باری که به پزشک ، دندانپزشک و غیره مراجعه کرده اید نمی توانید این کار را انجام دهید.

برنامه ریزی قرار ملاقات در واقع خوردن قورباغه از لیست کارهای بیش از حد انعطاف پذیر زندگی شما است. وقتی تمام شد ، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

روابط

درباره احساسات خود بیشتر صحبت کنید.

روزی نخواهد رسید که پشیمان شوید و یاد بگیرید چگونه با نزدیکان خود در مورد احساسات خود صحبت کنید. شما روابط خود را تقویت می کنید و هر کینه ای را که ممکن است طولانی باشد ادامه می دهید.

شما تعجب خواهید کرد که روابط شما ، از جمله دوستان و خانواده ، چقدر رضایت بیشتری دارد ، وقتی می توانید در مورد موضوعات عمیق تری از آنچه اخیراً در ورزش اتفاق می افتد صحبت کنید. یا این واقعیت که شما هر وقت کسی از حال شما می پرسد "خوب" بوده اید.

بنابراین دفعه بعدی که با کسی صحبت کردید ، از گفتن درباره تجربیات خود و چگونگی تأثیر افراد بر خود دریغ نکنید. مطمئناً ممکن است در ابتدا با مقداری مقاومت روبرو شوید ، اما در دراز مدت برای همه روابط بهتر خواهد بود.

مهارت های درگیری بهتر را بیاموزید.

همه ، ساده و ساده بحث می کنند. در روابط در خانواده ها در محل کار. بین همکاران

اما هنگامی که مهارت های تعارض بهتری را یاد می گیرید ، می توانید اختلاف را از یک جنگ تمام عیار به یک بحث سازنده برسانید. به علاوه ، رابطه شما با آن شخص آسیب کمتری از این کار را تحمل می کند.

این به نظر می رسد یادگیری نحوه برقراری ارتباط با مسائل بدون صدا زدن ، انصراف از سرزنش یا کوچک شمردن شخصی. این یادگیری حل مشکلات با طرز فکر تیمی است ، نه این که خود را در مقابل همه قرار دهید.

با قصد گوش کنید.

چقدر در گوش دادن به مردم مهارت دارید؟ من فقط در مورد شنیدن صحبت های کسی صحبت نمی کنم. من می خواهم بدانم که شما در زندگی خود چقدر پردازش ، درک و همدردی می کنید.

زیرا افراد زیادی این کار را نمی کنند.

بین چسباندن توجه ما به تلفن ها و همیشه این که بخواهیم حرف بعدی را بزنیم ، بسیاری از افراد مهارت گوش دادن خوبی ندارند. وقتی یاد بگیرید که حواس پرتی را ساکت کنید و با قصد گوش دهید ، پیوند خود را با نزدیکترین افراد تقویت خواهید کرد.

وقتی شروع به اجرای این تغییرات کوچک در زندگی خود می کنید ، متوجه تأثیر دومینو خواهید شد. بهبود سلامتی شما را به یک دوست بهتر تبدیل می کند. دوست بهتر بودن به سلامت روان شما کمک می کند. سلامت روان شما زندگی کاری شما را بهبود می بخشد. و غیره

این تغییرات ممکن است جزئی باشد ، اما قدرتمند است. زیرا ، تنها با داشتن یک زندگی برای زندگی ، زمان بهتری وجود ندارد که آن را به روشی جمع کنید که برای شما معتبر باشد ، حال دیگر.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 4,491
  • بازدید کلی : 38,679