loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 302 سه شنبه 27 مهر 1400 نظرات (0)

می‌خواهیم در این مقاله شرکت ها را بر اساس محبوبیت از نظر کاربران ایرانی به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

میلیون ها تومان ضرر بخاطر انتخاب اشتباه هاستینگ! واقعا بهترین شرکت هاستینگ ایرانی چیست؟ اگر می‌خواهید مثل بنده میلیون‌ها تومان صحیح و خطا نکنید لطفا این مقاله را بخوانید و از این تجربیات استفاده کنید، در 2 سال اول شروع کارم شرکت های متفاوتی را تست کردم، الان 8 سال است که کسبوکار هایم را روی چند شرکت بی نظیر نگه داشتم و هیچ مشکلی برایم ایجاد نشده، می خواهم در این مقاله این شرکت ها را بر اساس محبوبیت از نظر خودم و کاربران ایرانی به شما معرفی کنم پس با من همراه باشید.

امروزه تمام کسب و کارها بدون استثنا به هاست نیاز دارند تا بتوانند وبسایت رسمی خود را راه اندازی کنند. با توجه به این که راه اندازی وبسایت برای کسب و کارها اهمیت زیادی دارد، می‌توان گفت همگی به دنبال اجاره هاست هستند تا بتوانند وبسایت خود را به بهترین نحو پیش ببرند. راه اندازی وبسایت بدون هاست امکان پذیر نیست و شما اگر بخواهید برای خود هرگونه وبسایتی طراحی کنید، باید به فکر اجاره هاست باشید. البته به طور کلی همه افراد می‌توانند از انواع هاست استفاده کنند؛ برای مثال امروزه هاست ایرانی در دسترس تمام افراد است و می‌توان آن را به راحتی از شرکت هاستینگ خریداری کرد.

برقراری ارتباط و سرور هاست نیازمند برخی تجهیزات و سخت افزارهای بسیار پیشرفته و گران قیمت است که تمام کسب و کارها، شرایط خریداری و نصب آن‌ها را ندارند. به همین دلیل برخی شرکت‌ها با نام شرکت هاستینگ تاسیس شده‌اند که این تجهیزات و سخت افزارها را در محیط شخصی خود نگهداری می‌کنند و فضای آن را به کسب و کارها اجاره می‌دهند. اگر به دنبال اجاره هاست ایرانی هستید، می‌توانید آن را به راحتی از شرکت‌های هاست ایرانی تقاضا کنید. برای این که بهترین شرکت هاستینگ ایرانی را بشناسید، برخی از برترین‌های حال حاضر بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

هاست و شرکت هاستینگ چیست؟

قبل از هرگونه معرفی شرکت هاستینگ ایرانی، به معنا و مفهوم هاست می‌پردازیم تا از درک صحیح شما اطمنان حاصل کنیم. برای این که داده‌ها و اطلاعات در یک وبسایت باقی بماند و ذخیره شود، یک فضای ذخیره سازی نیاز است. هاست همان فضای ذخیره سازی دیجیتالی است که در وبسایت نصب می‌شود و تمام داده‌ها را در آن ذخیره می‌کنند. خرید تجهیزات و سخت‌افزارهای هاستینگ برای کسب و کارهای نوپا و متوسط به هیچ عنوان صلاح نیست؛ زیرا داده‌ها و اطلاعات وبسایت بسیار سنگین و پیچیده هستند و سخت افزارهای زیاد و گران قیمتی برای خرید آن‌ها نیاز است.

بهترین شرکت هاستینگ ایرانی

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1144784-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D9%85%D9%86

آرش حکیم زاده بازدید : 267 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

ر این مطلب تفاوت بین فالوور و فالووینگ اینستاگرام را برای شما شرح خواهیم داد و به شما آموزش خواهیم داد تفاوت این دو در چیست؟

Follower = فالوور (دنبال کننده): یعنی فرد یا پیجی که یک صفحه اینستاگرام (پیج) را دنبال می‌کند. وقتی کسی صفحه اینستاگرام شما را دنبال می‌کند فالوور اینستاگرام یا دنبال‌کننده شماست و از آن پس محتوای ارسال شده اعم از پست ها و استوری های شما را در صفحه home خود مشاهده خواهد کرد. یعنی فالوورها پست های شما را می بینند.

Following = فالوئینگ (دنبال‌شونده): یعنی کسی که شما صفحه(پیج اینستاگرام) او را دنبال کرده‌اید. وقتی شما صفحه کسی را دنبال می‌کنید، آن شخص می‌شود فالوئینگ یا دنبال‌شونده شما و هر مطلبی اعم از پست یا استوری که ارسال کند در صفحه home شما در اینستاگرامتان به نمایش در می آید. یعنی شما پست های فالووینگ های خود را می بینید.

آرش حکیم زاده بازدید : 448 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)

نام این متد افزایش قد گروتالر داینامیک است که توسط دکتر فلیپ میلر که یک محقق سلامت و فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب و متخصص درمان های طبیعی بود ساخته شد که این امکان را فراهم کرد بدون جراحی امکان افزایش قد در سنین بزرگسالی ممکن باشد و علاوه بر سنین بزرگسالی کودکان و نوجوانان هم با این روش می توانند به صورت طبیعی قد خود را افزایش دهند.

آرش حکیم زاده بازدید : 123 دوشنبه 25 مرداد 1400 نظرات (0)

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قصد داریم تا نگاهی به یکی از فرآیندهای بسیار مهم در این شبکه اجتماعی انداخته و بیان کنیم که چگونه می‌توانید از بلاک اینستاگرام خارج شوید. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مسئله صحبت کرده و اطلاعات جامع و کاملی را در مورد بلاک اینستاگرام به شما ارائه دهیم.

آرش حکیم زاده بازدید : 155 چهارشنبه 20 مرداد 1400 نظرات (0)

ممکن است که شما پس از اینکه به نحوه کار با اینستاگرام آشنا شدید، تصمیم به کسب درآمد از آن را بکنید. برای همین باید مخاطبان زیادی داشته باشید. اما آیا شما فالوور کافی را برای شروع کسب و کار خود دارید؟ خرید فالوور اینستاگرام این مشکل را از پیش روی شما برداشته است. در واقع شما با کمک خرید، می توانید تعداد فالوور های خود را به مقدار دلخواه افزایش دهید و پیشنیاز شروع کسب درآمد را مهیا کنید.

آرش حکیم زاده بازدید : 186 جمعه 15 مرداد 1400 نظرات (0)

غده صنوبری غده ای به اندازه نخود است که شبیه مخروط کاج است و در مغز مهره داران نزدیک هیپوتالاموس و غده هیپوفیز (در وسط پیشانی ، کمی بالاتر از محل اتصال ابروها) قرار دارد. این چشم که به چشم سوم نیز معروف است ، ابزاری محترم برای بینان و عارفان است و به عنوان ارگان ارتباط عالی جهانی شناخته می شود. در هندوئیسم ، چشم سوم به اجنا یا چاکرای ابرو اشاره دارد.

آرش حکیم زاده بازدید : 161 دوشنبه 04 مرداد 1400 نظرات (0)

بازی کالاف دیوتی موبایل امروزه پر طرفدار ترین بازی بین موبایل گیمر ها است. در ادامه به شما چیت کالاف دیوتی موبایل را معرفی می کنیم و توضیح می دهیم که چگونه شما را به یک پلیر حرفه ای تبدیل می کند.

آرش حکیم زاده بازدید : 35 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)

سوال دیگری که کاربران سایت ترک سریع از ما پرسیده اند این بود که آیا عوارض خودارضایی بعد از ترک از بین می رود؟ چگونه این فرایند را سریع تر کنیم تا عوارض خودارضایی خیلی سریع تر از بین برود؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم که قطعا خیلی برای شما مفید خواهد بود پس با دقت مقاله را بخوانید.

آرش حکیم زاده بازدید : 172 دوشنبه 24 خرداد 1400 نظرات (0)

در این مطلب توضیح می دهیم چگونه کتاب راز را رایگان دانلود کنیم؟ و سپس کتاب راز را به صورت خلاصه به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید و این مطلب را کامل بخوانید و لذت ببرید.

آرش حکیم زاده بازدید : 120 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

شاید بدانید که محتوای اینستاگرام شما خوب است ، اما تصور کنید اگر به نظر برسد 10 هزار نفر موافق هستند چقدر بهتر به نظر می رسد.چه بخواهید به یک چهره مشهور در شبکه های اجتماعی تبدیل شوید و چه به سادگی به دنبال گسترش آگاهی از نام تجاری در اینستاگرام باشید ، استفاده از میانبرها برای افزایش مخاطبان از جمله "خرید" فالوورهای اینستاگرام ، هر کجا که می توانید وسوسه انگیز است.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 4,494
  • بازدید کلی : 38,682