loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 298 سه شنبه 19 اسفند 1399 نظرات (0)
اگر به گروه های مخفی اعتقاد ندارید، در این مورد به زودی یک PDF کوتاه خواهیم ساخت و لینک آن را در این قسمت درج می کنیم. این موضوع ربط بسیار مهمی دارد با اینکه کوین ترودو کیست و چه آموزش هایی میخواهد به شما بدهد پس لطفا دقت کنید.
اگر نگاهی تاریخی از چند هزار سال پیش تا الان به جامعه داشته باشیم میبینیم که همیشه افرادی بودند که ثروت عظیمی را در دست داشته اند و نسل به نسل این ثروت منتقل می شود، این افراد خود را برتر می دانند! اکثر آنها معتقد اند که فقط خودشان لیاقت این ثروت های بزرگ هستند و به خودشان پسوند ژن خوب را هم می دهند، جالب است بدانید که از ترامپ در همین باره سوال می شود که چطور آنقدر خوب پیشرفت کردید و از همین عبارت ژن برتر استفاده می کند.
 
آرش حکیم زاده بازدید : 120 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

"زندگی مشترک" به نوعی ذهنی است ، درست است؟

آنچه شما را خوشحال می کند همان چیزی نیست که من را خوشحال می کند. در حالی که می توانید از کار در کافی شاپ محلی خود احساس هیجان کنید ، یک نفر می تواند از نردبان شرکت بالا برود.

آرش حکیم زاده بازدید : 131 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

تصور کنید از سوالی عبور می کنید که می پرسد "تایتانیک توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفت ، درست است؟" یک دست شما را در یک قلقلک گرفته و کمی در کمال ناباوری. از طرف دیگر ، شما با درد و رنج تحقیق و پاسخ به سوال با جزئیات بسیار زیاد مواجه شدید. پس چه اتفاقی افتاد؟

پاسخ بسیار ساده است. این یک آزمایش عجیب و غریب در شبکه های اجتماعی است که هنگامی که - در ناآگاهی عمدی - از چیزی کاملاً اشتباه می پرسید ، یافته های غیرمعمولی را نشان می دهد.

آرش حکیم زاده بازدید : 144 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

من خوش شانسم. در تمام طول زندگی ام ، آنقدر خوش شانس بوده ام که 100 کتاب از نویسندگان افرادی را خوانده ام که بسیار موفق تر از من هستند. افرادی مانند برنده جایزه نوبل دانیل کانمن ، سرمایه گذار میلیاردر چارلی مونگر ، پدر بنیانگذار بن فرانکلین ، افسانه NBA کوبه برایانت ، تعطیلات امروزی رواقیان رایان و بسیاری دیگر.

این مرا در معرض هزاران بینش و ایده عملی جدید برای داشتن زندگی بهتر قرار داده است. و بگذارید چیزی به شما بگویم ... من با خوشحالی تک تک توصیه هایی را که این افراد با مهربانی در کتاب هایشان داده اند ، به سرقت برده و اعمال کرده ام. این که آیا ایجاد عادت های بهتر ، بالا بردن سطح شادی من یا کسب درآمد بیشتر است ، این ایده ها به نفع زندگی خودم است.

آرش حکیم زاده بازدید : 140 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

من سعی کردم هر ماه پنج دقیقه هر روز پلان بزنم و از انتظارم دور بود.

هنگامی که من برای اولین بار این چالش را شروع کردم ، به نظر می رسید که یک اسلم-دونک است زیرا من به هیچ وسیله ای احتیاج ندارم ، می توانم در خانه تخته بکشم و همیشه خودم را نسبتاً خوش فکر می کردم.

آرش حکیم زاده بازدید : 207 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

بازیگر جیک لوید را به یاد می آورید که از کودکی در جنگ ستارگان ، تهدید شبح نقش آناکین اسکای واکر را بازی می کرد ؟ اکران این فیلم برای او یک مصیبت واقعی بود. این بازیگر کودک در چنین جوانی از فشار رسانه ای و تمسخرهای مختلف رنج می برد.

آرش حکیم زاده بازدید : 141 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

برای خوب بودن با پول لازم نیست ثروتمند باشید.

با این حال ، بسیاری از افراد ثروتمند از نظر پول خوب هستند - و این چگونه آنها باید به این روش درآیند. میلیونرها معمولاً آن روشی را که شما فکر می کنید نمی کنند. در عوض ، آنها صرفه جو هستند و تمایل دارند فقط آنچه را که توانایی خرید آن را دارند خرج کنند . آنها همیشه به جای صرف کردن ، به دنبال راه هایی برای رشد پول خود هستند.

آرش حکیم زاده بازدید : 166 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

بالاترین سطح آزادی مالی داشتن درآمد منفعل کافی برای تأمین هزینه های زندگی شما است. اگر موفق به رسیدن به آن نقطه شوید ، می توانید روزهای خود را صرف انجام هر کاری کنید که شما را بیشتر خوشحال کند.

اگر درآمد منفعل رمز آزادی مالی باشد ، هر کسی که بتواند دیگران را به درآمد منفعل درآورد قادر خواهد بود از نفوذ گسترده ای برخوردار شود و خود را ثروتمند کند. به همین دلیل است که i nternet پر از مقاله ها و فیلم های ناخواسته است و نوید راه حل های آسان برای درآمدزایی منفعل را می دهد.

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 4,714
  • بازدید کلی : 38,902