loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 119 چهارشنبه 12 خرداد 1400 نظرات (0)

براساس آمارهای سازمان جهانی بهداشت، دخانیات سالانه 6 میلیون قربانی می گیرد که بیش از 600 هزار نفر از این قربانیان، افراد غیر سیگاری هستند که به دلیل قرار گرفتن در معرض دود سیگار سایرین، جان خود را از دست می دهند. اگر راهکارهای جدی و موثرتری برای کاهش استعمال دخانیات صورت نگیرد، تا سال 2030 میلادی، سالانه تعداد مرگ و میر ناشی از استفاده از دخانیات به بیش از 8 میلیون نفر می رسد که حدود 80 درصد از این تعداد مرگ و میرهای قابل پیشگیری در کشور های با درآمد کم و متوسط رخ می دهد. ترک سیگار مهم‌ترین قدمی است که سیگاری‌ها می‌توانند در جهت بهبود طول عمر و کیفیت زندگی خودشان بردارند. از جدیدترین و موثرترین روش های ترک سیگار که پزشکان توصیه می کنند مصرف داروی وارنیکلین می باشد که که دارای عوارض جانبی کم تر و مکانیسم اثر متفاوت نسبت به سایر داروهای ترک سیگار می باشد.

با وارنیکلین آشنا شوید
هنگامی که سیگار می کشید نیکوتین به مغز فرستاده می شود تا به گیرنده های نیکوتینی متصل شود، در نتیجه ماده شیمیایی به نام دوپامین ترشح می شود که سبب احساس لذت و خوشی می گردد. با کاهش میزان دوپامین، تمایل فرد به مصرف سیگار افزایش می‌یابد.
وارنيكلين جديدترين داروي ترك سيگار مي باشد كه از طريق مهار گيرنده هاي نيكوتيني تمايل فرد به كشيدن سيگار را كاهش مي دهد. اين دارو همچنين در سطوح پایين تر نسبت به نيكوتين، باعث تحريك ترشح دوپامين و كاهش عوارض ناشي از ترك سيگار مي شود. بنابراین عملکرد وارنیکلین با سایر داروهای موثر ترک سیگار متفاوت است. دوره درمان سه ماهه است که می تواند تا شش ماه ادامه یابد. (12 تا 24 هفته)

آرش حکیم زاده بازدید : 27 پنجشنبه 26 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از نیازهای جسمانی انسان ها که در میان دیگر جانوران نیز دیده می شود غریزه و نیاز برقراری رابطه جنسی است. گفته می شود که جانوران عمل جنسی را صرفا به خاطر تولید مثل انجام می دهند و لذت برقراری رابطه جنسی را درک نمی کنند اما لازم به ذکر است که در مطالعات اخیر نشان داده شده که در برخی از گونه های جانوری رابطه جنسی صرفا به خاطر لذت جنسی ان انجام می شود. فلذا انسان هم علاوه بر بحث تولید مثل، از رابطه جنسی و برقراری آن لذت می برد. اما بسیاری از مواقع انسان ها به دلیل موانعی که بر سر راه ازدواج وجود دارد نمی توانند به آن هدف برسند پس در نتیجه به خودارضایی فکر می کنند. فکر کردن به استمنا همانا و درگیر شدن با آن هم همانا...

آرش حکیم زاده بازدید : 182 شنبه 21 فروردین 1400 نظرات (0)

کتاب هزار طلسم یکی از کمیاب و نایاب ترین کتاب ها در زمینه علوم غریبه می باشد که درباره مسائل مختلفی طلسم ها و دعا های متنوعی در آن نوشته شده، بخشی از این کتاب برای اولین بار در سال 1391 توسط سایت قبلی ما به نام (ونوس بوک) ترجمه شد که متاسفانه در فضای مجازی سایت های دیگر اقدام به فروش این کتاب بدون اجازه ما کردند.

آرش حکیم زاده بازدید : 135 چهارشنبه 18 فروردین 1400 نظرات (0)

چند سال پیش ، یکی از فرزندان من با وسایل نقلیه غلتکی وسواس داشت. او فیلم را بعد از فیلم تماشا می کرد تا از دور آنها را مطالعه کند. او خودش را در بازی های رایانه ای طراحی کرد. فقط یک مشکل وجود داشت: او از اینکه واقعا سوار یک شده بود بسیار وحشت داشت.

آرش حکیم زاده بازدید : 126 دوشنبه 16 فروردین 1400 نظرات (0)

پیری بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی است. اما اینکه چگونه پیر می شویم - و چقدر از روند پیری لذت می بریم - تحت کنترل ماست. زوال طبیعی بدن ما - که گفته می شود از اوایل 30 شروع می شود - نمی تواند متوقف شود ، اما می تواند کند شود. و به طور قابل توجهی برای آن موضوع کند شد. استفاده از ورزش برای "درمان" روند پیری بی شباهت به استفاده از ورزش برای درمان هر بیماری مزمن نیست.

آرش حکیم زاده بازدید : 129 شنبه 14 فروردین 1400 نظرات (0)

به خاطر خود و کشور خود ، وقت آن است که از تلفن خود پیاده شوید.

بله ، من می دانم که شما باید آخرین موارد طوفان کاپیتول ، جلسات استیضاح ، واکنش های جمهوری خواهان را ببینید و سپس باید بدانید که در 100 روز اول همه چیز با دولت جدید رو به زوال است و شاید شما می خواهم تلاش واکسیناسیون متوقف شده Covid-19 را بررسی کنم. و سپس poof ، قبل از اینکه بدانید ، انتخابات میان دوره ای در حال افزایش است و شما نیاز به پیمایش و پیمایش و پیمایش دارید.

آرش حکیم زاده بازدید : 150 پنجشنبه 12 فروردین 1400 نظرات (0)

یکلمه "نازی" با "شر" قابل تعویض است. مردم تمایل دارند با گیجی ("چگونه ممکن است چنین چیزی اتفاق بیفتد؟") و احساس برتری نسبت به آلمانی ها به این زمان از تاریخ نگاه کنند ("آنها وحشی هستند. چه کسی می تواند از چنین فجایع حمایت کند؟").

آسان است تصور کنید که به کدام طرف تاریخ افتاده اید. طرف خوب

اما آلمانی های واقعی هنگام تماشای قدرت گرفتن هیتلر چه احساسی داشتند و چه فکر می کردند؟ آیا همه آنها شرور بودند؟ آیا همه آنها مغز شسته شده اند؟ آیا همه آنها اینقدر با ما متفاوت بودند؟

آرش حکیم زاده بازدید : 124 سه شنبه 10 فروردین 1400 نظرات (0)

در سالهای اخیر ، کاهش وزن از طریق ابزارهای ناپایدار بسیار محبوب شده است ، اما واقعاً نباید. اگر می خواهید برای بهبود وضعیت کلی سلامتی یا رسیدن به اهداف تناسب اندام خود وزن کم کنید ، مشکلی در این کار وجود ندارد ، به شرطی که رویکردی سالم داشته باشید.

آرش حکیم زاده بازدید : 133 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

من از نوجوانی در بورس سرمایه گذاری کردم. من همه استراتژی های کتاب را امتحان کرده ام. من به اندازه کافی اشتباه کردم که چندین جلد را نوشتم. در این مقاله ، من به طور خلاصه دو نتیجه جمع آوری سهام را که به دست آورده ام ارائه می دهم. اگر 32 سال پیش به این دو سبک سرمایه گذاری اکتفا می کردم ، احتمالاً چندین برابر امروز میلیونر می شدم.

آرش حکیم زاده بازدید : 138 جمعه 06 فروردین 1400 نظرات (0)

Ip Man یک فیلم کونگ فو درباره معلم افسانه ای هنرهای رزمی به همین نام است. امتیاز آن از IMDb خیره کننده 8 از 10 است و در بین طرفداران این یک کلاسیک فرقه محسوب می شود. این فیلم تقریباً دو ساعت طول می کشد ، اما اگر از آن بگذرید ، متوجه خواهید شد: درگیری زیادی وجود ندارد. این همان چیزی نیست که فیلم های کونگ فو مطرح می کنند؟ ظاهرا نه.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 4,717
  • بازدید کلی : 38,905