loading...
پست های آپدیت شده
آرش حکیم زاده بازدید : 152 چهارشنبه 04 فروردین 1400 نظرات (0)

با باب آشنا شوید. باب یک توسعه دهنده بسیار جاه طلب و دارای ایده است. او سخت کار می کند ، مهارت های رمزگذاری خود را روزانه اصلاح می کند و همیشه یک پروژه را زودتر یا زودتر از موعد به پایان می رساند - مشتاق شروع کار بعدی خود. می توانید به کد او نگاه کنید و بلافاصله این نکته را درک کنید که او در طراحی و ساختن کدهای زیبا نوشته شده استاد است. او عاشق همه چیزهایی است که شغلش ارائه می دهد و به همین دلیل ، هر روز با انرژی خود را نشان می دهد که به او اجازه می دهد مانند یک ماشین ارزشش را بدست آورد. او احساس می کند بالای دنیا است.

آرش حکیم زاده بازدید : 119 دوشنبه 02 فروردین 1400 نظرات (0)

وقتی بعد از بیوه شدن در سن پنجاه سالگی دوباره شروع به معاشرت کردم ، تعجب کردم که مردانی که مانند بزرگسالان رفتار می کنند کجا هستند؟ آنهایی که ناودان های خود را تمیز می کنند ، خانه های خود را کاملاً مرتب نگه می دارند ، در یخچال های خود غذای خوراکی دارند و به جای رابطه جنسی آسان ، یک شریک زندگی می خواهند.

آرش حکیم زاده بازدید : 140 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

به عنوان یک روانشناس ، زمان زیادی را صرف صحبت با افرادی می کنم که با عزت نفس پایین دست و پنجه نرم می کنند. آنها جملاتی مانند:

  • من بسیار موفق هستم ، اما هرگز احساس کافی نمی کنم.
  • من می دانم که این حرف بدی است ، اما من هرگز احساس لیاقت نمی کنم.
آرش حکیم زاده بازدید : 130 جمعه 29 اسفند 1399 نظرات (0)

آیا تا به حال با انجام هیچ کاری چیزی بدست آورده اید؟ بیشتر ما معتقدیم که هرچه بیشتر تلاش کنیم ، بیشتر دریافت می کنیم. چه چیزی دریافت می کنیم؟ پول بیشتر ، امنیت ، موقعیت اجتماعی. خوشبختی چطور؟

در زندگی ام ، زمان زیادی را صرف دستیابی به اهداف بیشتر با انجام کارهای بیشتر کردم. یک مدرک دانشگاهی کافی نبود ، من چندین تا از آنها را گرفتم و بعداً دکترا گرفتم. صحبت کردن به یک زبان کافی نبود ، من بسیاری از زبانهای دیگر را یاد گرفتم. کار تمام وقت کافی نبود ، من استارت آپ خودم را تاسیس کردم.

آرش حکیم زاده بازدید : 135 چهارشنبه 27 اسفند 1399 نظرات (0)

بنابراین بله ، در طی 60 ثانیه از ملاقات با شما ، بیشتر افراد سیاه پوست می توانند نژادپرست بودن یا نبودن شما را تشخیص دهند. در اینجا برخی از علائم گویایی وجود دارد:

نگاه شما به ما برخی از سفیدپوستان هنگام ملاقات با یک سیاه پوست فقط می ترسند. حدس بزنید چه چیزی را نشان می دهد. ما می توانیم آن را در چهره شما ببینیم ، ما می توانیم آن را از یک مایل فاصله احساس کنیم. می بینید که نشانه های غیرکلامی - سیگنال های ناخودآگاه ناخواسته ای که بدن شما می فرستد حدود 80 درصد پیام شما است. قبل از اینکه حتی دهان خود را باز کنید با فرد مقابل صحبت می کند.

آرش حکیم زاده بازدید : 123 دوشنبه 25 اسفند 1399 نظرات (0)

هسته اصلی شما پایه و اساس همه حرکت ها است. بدون آن ، شما مرتباً از دردهای غیر قابل تحمل رنج می برید - روز به روز. این شامل یک سری از عضلات است که به شما کمک می کند آنچه را که برای کمک به بدن شما تثبیت ، انقباض و حرکت می کند بدون خطر آسیب دیدگی انجام دهید. به عبارت دیگر ، برای حرکت روزمره ضروری است. تمرینات اصلی معمولاً به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از رشد ورزشی دیده می شوند . با این حال ، من همچنین معتقدم که ساختن آموزش های اصلی به عنوان یک عادت روزانه برای هر شخص ، از جمله شما ، بسیار مهم است ، در اینجا دلیل آن آورده شده است.

آرش حکیم زاده بازدید : 144 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

شاید فکر کنید این به معنای قرار گرفتن در یک درصد بالای درآمد افراد در برخی از ثروتمندترین شهرهای ایالات متحده است . شاید به این معنی باشد که شما می توانید یک عمارت پر زرق و برق بخرید یا زندگی خود را صرف پرواز از تعطیلات لوکس به تعطیلات لوکس کنید.

اما کریستین آدیس ، بانکدار سابق سرمایه گذاری به اینسایدر گفت که هنگام سفر به دنیا ، با کسب حدود 40٪ از حقوق شش رقمی قبلی خود ، ثروتمندتر است. نیک و داریس سوئیفت که شغل خود را نیز ترک کردند تا کسری از درآمد قبلی خود را بدست آورند ، اظهار داشتند که از درآمد کمتری برخوردار هستند. ستاره های میلیونر خود ساخته "باشگاه سرمایه گذاران وست تگزاس" می گویند روابط آنها با ارزش تر از پولی است که کسب می کنند.

آرش حکیم زاده بازدید : 142 پنجشنبه 21 اسفند 1399 نظرات (0)

من خودم را فردی سالم می دانم. من به طور منظم ورزش می کنم ، وعده های غذایی متعادل با مقدار زیادی میوه و سبزیجات می خورم ، مقدار زیادی آب می نوشم و هر شب 7-8 ساعت می خوابم.

آیا من یکی از سالم ترین افراد جهان هستم؟ نه با یک شوت از راه دور. من یک نگرانی مداوم هستم ، بیش از حد قهوه می نوشم ، خودم را بیش از حد کار می کنم ، و اجازه می دهم گرایش های کمال گرایی من گاهی اوقات من را کنترل کند.

آرش حکیم زاده بازدید : 195 سه شنبه 19 اسفند 1399 نظرات (0)

تابستان 2018 است. رئیس من ، آدریان ، از من می خواهد که در تماس اسکایپ با جیمز ، مدیر ارشد مالی یک شرکت بزرگ کانادایی ، به او ملحق شوم. در حالی که با یکدیگر آشنا می شویم ، متوجه می شوم که جیمز یک پسر باهوش و جاه طلبی بزرگ است. چشم انداز او انتقال یک برنامه WPF دسک تاپ عظیم به وب در فضای ابری است.

من برخورد دوستانه او را دوست دارم و می توانم بگویم که او مشتاق همکاری با ما است. وی در حال حاضر یک شریک توسعه در هند دارد ، اما آنها فاقد تجربه در ساخت برنامه های وب هستند.

آرش حکیم زاده بازدید : 122 سه شنبه 19 اسفند 1399 نظرات (0)

احتمالاً بسیاری از ما دوست داریم درصد چربی بدن خود را کاهش دهیم. با این حال ، از دست دادن چربی گیج کننده است و اطلاعات غلط زیادی در حوزه های سلامت ، تناسب اندام و تغذیه وجود دارد. خوشبختانه هر روز قدم های کوچکی برداشته می شود که ما را در مسیر کاهش چربی سوق می دهد. یکی از این مراحل کوچک ، یک پروتکل 2 مرحله ای ساده است. در اینجا ، من توضیح می دهم که این پروتکل چیست و چگونه می توانید آن را در برنامه روزمره خود پیاده سازی کنید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 4,704
  • بازدید کلی : 38,892